Gjest mammiblu Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hadde service på boligalarmen vår her forleden, og fikk vite at det ikke hadde vært kontakt mellom alarmen og alarmselskapet siden vi kuttet ut fasttelefonen for 3 år siden. Tilsynelatende har alt vært OK, den virker internt i huset, men det er alt. Dette har vi betalt over 3000 pr. år for. Vi burde sikkert ha visst at en alarm ikke virker uten fasttelefon, men så teite har altså vi vært. Hva ville dere gjort? Har vi noen sak her, tro? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er vel boligeiers ansvar å sørge for telefonforbindelse til alarmselskapet. Boligeier blir oppfordret til å avprøve alarmen med jevne mellomrom, og alltid før lengre ferieopphold, for å forsikre seg om at alarmen virker. Alt står i permen som alarmselskapet deler ut ved installering av alarm. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest mammiblu Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er vel boligeiers ansvar å sørge for telefonforbindelse til alarmselskapet. Boligeier blir oppfordret til å avprøve alarmen med jevne mellomrom, og alltid før lengre ferieopphold, for å forsikre seg om at alarmen virker. Alt står i permen som alarmselskapet deler ut ved installering av alarm. Vennlig hilsen OK. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.