Gjest Jeg...paranoid? Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg går å tror at jeg blir konstant lurt av andre... Dette er veldig slitsomt...både for meg selv og de andre rundt meg. De andre får kjenne mistroen i form av masse rare "oppklarende" spørsmål. Noen som har peiling hva jeg kan gjøre med dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Er du slik så trenger du ikke å sette spørsmålstegn bak paranoid. Tja, hva skal du gjøre? Du kan forsøke å jobbe med det over tid. Rett og slett øve deg på å tro mer på andre. Det er sunt å være litt skeptisk, men ikke paranoid. Har du blitt lurt av andre flere ganger da? Er du slik som persom selv slik at på deg selv kjenner du andre osv? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Prøv forum for psykiatri.. 0 Siter
Gjest Jeg...paranoid? Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Prøv forum for psykiatri.. Er inne der også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.