Gå til innhold

Det irriterer!

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg blir sinna på einedomsmeglere som legger ut bilder til boligannonser på finn, og så har de fotografert en fruktkurv med deilig frukt, eller olivenolje (extra virgin selvsagt) og ingredisenser til et deilig sydlansk måltid.

Det, + en kjøkkenkran. blææææh...

ER vi blitt lettlurte eller hva?

Skrevet

Enig, utrolig at de forsøker å selge en bolig ved å sette inn bilder av selgers interiør.. :-)

Skrevet

For ikke å snakke om alle bildene som er tatt i vidvinkel, slik at vi skal bli lurt til å tro at alt er så mye større enn det virkelig er.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Enig, utrolig at de forsøker å selge en bolig ved å sette inn bilder av selgers interiør.. :-)

selgers interiør?!?!

Skrevet

selgers interiør?!?!

Ja, sofaer og fruktfat og sånt som du skriver om.. Er du full?? ;-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ja, sofaer og fruktfat og sånt som du skriver om.. Er du full?? ;-)

Sa ikke sofaer. Kanskje du er full. Her er det dandert stæsj, som er nærfoto av. Har ingenting med boligen å gjøre.

Skrevet

Sa ikke sofaer. Kanskje du er full. Her er det dandert stæsj, som er nærfoto av. Har ingenting med boligen å gjøre.

Det kan ikke jeg huske å ha sett i boligannonser...

Skrevet

Om du sier kraner og jeg sier sofaer - interiør er det jo!

Men helt uinteressant så klart, enten det er bilder av kraner som faktisk finnes i boligen (selgers interiør) eller ikke. Og jeg sier jo jeg er enig med deg! :-)

Skrevet

Om du sier kraner og jeg sier sofaer - interiør er det jo!

Men helt uinteressant så klart, enten det er bilder av kraner som faktisk finnes i boligen (selgers interiør) eller ikke. Og jeg sier jo jeg er enig med deg! :-)

En vannkran er vel ikke selgers interiør? Den hører til leiligheten/huset. Man tar ikke med seg en vannkran når man flytter! Med mindre den er svinedyr og jævlig spesiell og man bytter den ut med en til 129,50,- fra Biltema.

Skrevet

En vannkran er vel ikke selgers interiør? Den hører til leiligheten/huset. Man tar ikke med seg en vannkran når man flytter! Med mindre den er svinedyr og jævlig spesiell og man bytter den ut med en til 129,50,- fra Biltema.

Boligens interiør da.. heffalumpen nevner kraner, jeg nevner sofaer. Ofte ser man ikke skikkelig rommet som er avbildet, men bare en oppstæsja sofagruppe. Med blomster og frukt og levende lys. Tullete.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det kan ikke jeg huske å ha sett i boligannonser...

Ny trend. Samtidig har de bilder av en fancy café o.l. som ligger 200 meter unna. For å vise 'miljøet' liksom. Har sett det i flere nettannonser nå *pjuk*

Skrevet

Jøjje meg. Det silo-bildet hadde vært mer enn nok til å avskrekke meg i alle fall. :o) Noe så jævlig!?

Studentsiloen på Kuba. Jeg kan ikke begripe hvorfor de viser den, nei. :-)

Skrevet

Studentsiloen på Kuba. Jeg kan ikke begripe hvorfor de viser den, nei. :-)

Hvis jeg hadde sett på en leilighet og det hadde vært mange bilder fra nabolaget i annonsen så hadde jeg tenkt at leiligheten var så lite innbydende at de måtte vise noe annet for å fange folks interesse. Altså det motsatte av det de egentlig vil oppnå.

Skrevet

Jøjje meg. Det silo-bildet hadde vært mer enn nok til å avskrekke meg i alle fall. :o) Noe så jævlig!?

Det er en gammel kornsilo som er gjort om til studentleiligheter. De er populære.

Men de har ingenting med den leiligheten som er til salgs, å gjøre.

Skrevet

Ny trend. Samtidig har de bilder av en fancy café o.l. som ligger 200 meter unna. For å vise 'miljøet' liksom. Har sett det i flere nettannonser nå *pjuk*

Men det er jo kjempefint! - Om jeg som er i Moss - lurer på hvordan det er rundt en leilighet i Oslo - så er det jo helt vesentlig å se noe av nabolaget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...