vintermor Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg bruker outlook og når jeg skal sende epost til adresser med hotmail.com eller start.no får jeg de bare tilbake. Hva kan jeg gjøre for å kunne sende til disse adressene også? Det er så mange kloke dolere der ute, at jeg håper at en kan hjelpe meg med dette problemet :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hva mener du med "får dem tilbake"? Kommer det mail som sier at adressen ikke finnes, eller er det annen feilmelding? 0 Siter
vintermor Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Hva mener du med "får dem tilbake"? Kommer det mail som sier at adressen ikke finnes, eller er det annen feilmelding? Får beskjed om at bruker er ukjent. Har fått sendt til dem før, men nå går det ikke. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Får beskjed om at bruker er ukjent. Har fått sendt til dem før, men nå går det ikke. Hm...vanskelig å vite uten å ha det foran seg. De har ikke ved et uhell blokkert deg på en eller annen måte, da? Vanligvis blir vel ikke mailene returnert da, men.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.