Gå til innhold

E-postproblmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker outlook og når jeg skal sende epost til adresser med hotmail.com eller start.no får jeg de bare tilbake. Hva kan jeg gjøre for å kunne sende til disse adressene også?

Det er så mange kloke dolere der ute, at jeg håper at en kan hjelpe meg med dette problemet :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hva mener du med "får dem tilbake"? Kommer det mail som sier at adressen ikke finnes, eller er det annen feilmelding?

Skrevet

Hva mener du med "får dem tilbake"? Kommer det mail som sier at adressen ikke finnes, eller er det annen feilmelding?

Får beskjed om at bruker er ukjent. Har fått sendt til dem før, men nå går det ikke.

Caloni Makaroni
Skrevet

Får beskjed om at bruker er ukjent. Har fått sendt til dem før, men nå går det ikke.

Hm...vanskelig å vite uten å ha det foran seg. De har ikke ved et uhell blokkert deg på en eller annen måte, da? Vanligvis blir vel ikke mailene returnert da, men..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...