Gjest mp3-babe Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg har aldri lastet ned musikk fra nettet før, men har lyst å gjøre det. Er det noen som har tips til gode nettsteder man kan gjøre dette gratis? Men er det sant at dette er ulovlig? Jeg hører det er maaange som gjør dette, men min far er så opptatt av at dette er forferdelig ulovlig og at jeg kommer til å bli straffet hvis jeg gjør det...? 0 Siter
oslogutt Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 på telenor kan du laste ned gratis nå! Sjekk: http://telenormobil.no/tjenester/musikk.do?wlnr=012236 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 http://www.mp3search.ru/ Her er det ikke gratis, men veldig billig - og lovlig. 0 Siter
....AV Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Når det er gratis, er det som regel ulovlig. Dessuten er det umoralsk, fordi du fratar utøverne inntekten sin. Men sjansen for at du blir tatt og straffet er vel ikke særlig stor. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Gratis nedlasting av musikk er pr. i dag ulovlig. Tidligere var det lovlig å laste ned musikk til eget bruk; men regelverket ble endret for et års tid siden elns. Billig musikk kan du dog kjøpe lovlig på www.allofmp3.com; hvor du betaler cirka 1 krone pr. låt. Kulturdepartementet klarerte dette stedet som lovlig nettsjappe tidligere denne uka. 0 Siter
Moraki Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Straffet? Herregud, har lastet ned i maaaange år jeg. Last ned og spill! 0 Siter
Osiris Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg har brukt cdon.com til å kjøpe musikk. Ser at de er litt dyrere enn de andre som er lagt inn her så jeg tror jeg skal se på de andre neste gang. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Altså for å si det sånn - sjansen for å bli tatt et vel tilnærmet lik null. Så og si alle ungdommer idag laster ned gratis på limewire, DC++, osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.