Gå til innhold

Ballongskjørt...

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Idag kjøpte jeg et ballongskjørt på Cubus. Det er i sort blankt stoff, knelangt. Det blir liksom som en "pose" når man har det på. Jeg syns det var veldig pent og lurer på om jeg kan bruke det på julebordet på jobbet. Men: hva skal jeg ha til??? Jeg har et par sorte pumps med halvhøy hæl, tror de kan gå fint sammen. Men, hva ellers?

Hvilken type strømpebukser skal jeg bruke? Vanlige sorte i nylon? Skal det være nog glitter eller lignende på?

Hvilken type top passer til?

Jeg vil gjerne være litt moderne, men ikke ta den helt ut. Vil gjerne skli inn på festen uten at alle snur seg og lurer på hva jeg har på meg...

Forslag???

Skrevet

Sorte pumps høres fint ut.

Om du skal velge glitter eller annet stach på strømpebuksene avhenger litt av hvor stachet opp de andre plaggene du har på er. Det kan lett bli for mye av det gode.

Fargen på strømpebuksene må vurderes ut fra hvor mørkt antrekket er ellers (det vil vel her si farge på topp). velger du også svart topp, kan det lett bli for mørkt. Selv føler jeg meg som oftest mest vel i hudfargede strømpebukser, men det er jo smak og behag.

Jeg tror jeg ville valgt en hvit eller lyst farget topp eller bluse til. Gjerne litt utringet hvis den er med lange ermer.

Skrevet

Sorte pumps høres fint ut.

Om du skal velge glitter eller annet stach på strømpebuksene avhenger litt av hvor stachet opp de andre plaggene du har på er. Det kan lett bli for mye av det gode.

Fargen på strømpebuksene må vurderes ut fra hvor mørkt antrekket er ellers (det vil vel her si farge på topp). velger du også svart topp, kan det lett bli for mørkt. Selv føler jeg meg som oftest mest vel i hudfargede strømpebukser, men det er jo smak og behag.

Jeg tror jeg ville valgt en hvit eller lyst farget topp eller bluse til. Gjerne litt utringet hvis den er med lange ermer.

Nå så jeg på bildene til flisa under, og jeg har visst misforstått litt hva ballongskjørt er. Når det er så kort, ville jeg definitivt valge en ikke-utringet topp.

Skrevet

Hvis du skal ha på deg et slikt skjørt, er det kanskje greit å ha en helt nøytral brun/sølv strømpebukse (sånn helt vanlig type) siden skjørtet er så oppsiktsvekkende i seg selv.

Kanskje kan du ha en elegant svart topp til, for å gi antrekket en helhet. Så kan du jo ha smykker til.

Jeg ville hatt pensko til dette antrekket, og ikke støvletter siden det fort kan bli bomsete med tanke på skjørtet.

Skrevet

Oj, har ballongskjørt kome tilbake i moten? Det var vel in da eg var "ung" - men dessverre var det ein fasong som kledte meg aldeles forferdeleg dårleg, så det blei aldri noko ballongskjørt på meg, sjølv om eg syns det var så kult...

Usikker på kva eg syns om dei no, da, men du blir sikkert stilig :)

Skrevet

Nå så jeg på bildene til flisa under, og jeg har visst misforstått litt hva ballongskjørt er. Når det er så kort, ville jeg definitivt valge en ikke-utringet topp.

Ja, jeg misfortsto også. Tenkte på sånn skikkelige ballongskjørt, jeg. Og hvem kledde vel de...?

Skrevet

Ja, jeg misfortsto også. Tenkte på sånn skikkelige ballongskjørt, jeg. Og hvem kledde vel de...?

Hehe... :-)

Skrevet

Lyserosa Ball-genser?

Jeg hadde engang et lyseblått ballongskjørt, og sjokkrosa Ballgenser:)

Savner IKKE den tia der ass!

Gjest Flystripa
Skrevet

Lyserosa Ball-genser?

*LOL*

Hehe får flashback til 1988 ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...