Gå til innhold

E.C. Dahls julebrus

Anbefalte innlegg

Gjest julebrustester
Skrevet

Etter å ha hørt gjetord om denne i årevis, kjøpte jeg den i Trondheim i helgen. Eller gjorde jeg det? Den er brun, men på etiketten står det bare nevnt Ringnes og ikke E.C.Dahl.

Etiketten er blå med 'Julebrus' i gulskrift og en nisse som kikker over kanten på bokstavene. ER dette den rette brusen?

Gjest Helledussen
Skrevet

Ja! Var ikke den kjempe god? Best synes jeg! :-)

Skrevet

Åååå! Nå begynte jeg å glede meg til jeg skal se Santa Claus, spise pepperkaker og drikke julebrus! Men da skal det være rød julebrus, helt uten naturlige tilsetningsstoffer. ;o)

Min egen lille juletradisjon det. Litt tidlig enda, men om noen uker så... *Gleder seg*

Gjest julebrustester
Skrevet

Ja! Var ikke den kjempe god? Best synes jeg! :-)

Det smakte som en blanding av champagnebrus og ingefærøl syntes jeg. Hadde ventet meg noe mer spesielt egentlig. Men ikke noe usmak på den.

Gjest Helledussen
Skrevet

Det smakte som en blanding av champagnebrus og ingefærøl syntes jeg. Hadde ventet meg noe mer spesielt egentlig. Men ikke noe usmak på den.

ja, god og litt krydret! Herlig synes jeg!

Skrevet

Det skal visstnok være den rette ja. Må slepe med noen flasker av den sørover til jul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...