Gå til innhold

Norman antivirus, blinker rødt kryss...

Anbefalte innlegg

Gjest Helledussen
Skrevet

Har installert Norman antivirus(fulgte med maskinen) på helt ny pc....Men etter installasjon blinker det et rødt kryss over det grønne N-ikonet....Når jeg trykker på den, så får jeg opp at maskinen ikke har et antivirus program??? Noen som forstår dette? Jeg har jo tilogmed skrevet inn sånn autorisasjonsnøkkel og allting....må jeg gjøre mer? Håper noen datakyndige kan dette :)

Skrevet

Det er sikkert sikkerhetssenteret i Windows som protesterer, du kan velge å ignorere den advarselen (fortelle "kontrollen" at du har AV-program).

Gjest Helledussen
Skrevet

Det er sikkert sikkerhetssenteret i Windows som protesterer, du kan velge å ignorere den advarselen (fortelle "kontrollen" at du har AV-program).

Hvordan forteller jeg kontrollen at jeg har AVprogram da? Hva mener du med kontrollen? .-) Er helt grønn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...