Gå til innhold

Ta kontakt med noen vi såvidt har hilst på...?

Anbefalte innlegg

Gjest Helt nye i byen
Skrevet

Hei, vi er et ungt ektepar som er nye på en liten plass. Vi stortrives, men er naturlig nok opptatt av å få venner her.

Da vi flyttet hit, begynte vi på et kurs der vi bl.a hilste såvidt på et annet par. Disse virket veldig hyggelige og faktisk i samme situasjn som oss - nye tilflyttere til byen.

Vi snakket ikke mye sammen, og derfor er det vi lurer på om det virker dumt å sende en mld og spør om de husker oss og om de kunne tenke seg å komme på kvelds en dag? Ville du blitt brydd om noen du ikke kjente sendte en slik melding?

Vi vet hva de heter så derfor har vi fått tak i nr deres...

Skrevet

Ville personlig synes at det hadde vært veldig koselig å få en slik melding,

Men det går jo an å ringe også, så hører du mer på stemmen hvor begeistret de blir....

Skrevet

Jeg hadde personlig syntes det hadde vært litt rart å fått en sånn melding fra folk jeg ikke kjente og kanskje ikke husket engang. På den andre siden har dere jo ingenting å tape på å sende en melding.

Skrevet

Hadde jeg fått en slik melding, hadde jeg sett på det som veldig koselig. :-)

Skrevet

Høres kjempekoselig ut,men jeg hadde heller ringt. Lykke til.

Skrevet

Jeg ville gjort det. Er nok ikke sånn til vanlig, men siden de er i samme situasjon som dere, så ja ring :) Eller sms ja.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er jo bare å innlede med "vi snakket ikke så mye sammen på kurset, men dere virket veldig hyggelige, og siden vi ikke kjenner så mange her i byen så tenkte vi at vi ville høre med dere om dere ville bli med på......"

Skrevet

Det ville jeg helt klart ha gjort! Lykke til og fortell hvordan det gikk da:)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Om det var god kjemi og det virket som de likte dere ville jeg absolutt gjort det. Ville også satt pris på å bli invitert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...