Gjest Helt nye i byen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hei, vi er et ungt ektepar som er nye på en liten plass. Vi stortrives, men er naturlig nok opptatt av å få venner her. Da vi flyttet hit, begynte vi på et kurs der vi bl.a hilste såvidt på et annet par. Disse virket veldig hyggelige og faktisk i samme situasjn som oss - nye tilflyttere til byen. Vi snakket ikke mye sammen, og derfor er det vi lurer på om det virker dumt å sende en mld og spør om de husker oss og om de kunne tenke seg å komme på kvelds en dag? Ville du blitt brydd om noen du ikke kjente sendte en slik melding? Vi vet hva de heter så derfor har vi fått tak i nr deres... 0 Siter
hidi Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ville personlig synes at det hadde vært veldig koselig å få en slik melding, Men det går jo an å ringe også, så hører du mer på stemmen hvor begeistret de blir.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det hadde vært kjempekoselig! Send mail du! ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde personlig syntes det hadde vært litt rart å fått en sånn melding fra folk jeg ikke kjente og kanskje ikke husket engang. På den andre siden har dere jo ingenting å tape på å sende en melding. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hadde jeg fått en slik melding, hadde jeg sett på det som veldig koselig. :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Høres kjempekoselig ut,men jeg hadde heller ringt. Lykke til. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg ville gjort det. Er nok ikke sånn til vanlig, men siden de er i samme situasjon som dere, så ja ring Eller sms ja. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er jo bare å innlede med "vi snakket ikke så mye sammen på kurset, men dere virket veldig hyggelige, og siden vi ikke kjenner så mange her i byen så tenkte vi at vi ville høre med dere om dere ville bli med på......" 0 Siter
Gimmick Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det ville jeg helt klart ha gjort! Lykke til og fortell hvordan det gikk da:) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Om det var god kjemi og det virket som de likte dere ville jeg absolutt gjort det. Ville også satt pris på å bli invitert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.