org Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg skal redigere en oppgave i kveld, men du verden, så mye snasent det skrives om på dol! Kunne dere være så vennlige å skrive litt mindre underholdende, sånn at jeg blir _ferdig_ med den oppgaven?! På forhånd takk. :-) 0 Siter
Gjest Helt klart Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Spesielle ønsker om kjedelig underholdning? 0 Siter
Gjest Helt klart Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Personlig sovner jeg av politiske debatter; så kjedelige er de for meg... Vi kan påkalle politikkens mestere her inne. Men, du var ikke ute etter å sovne akkurat.Hm... 0 Siter
org Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Personlig sovner jeg av politiske debatter; så kjedelige er de for meg... Vi kan påkalle politikkens mestere her inne. Men, du var ikke ute etter å sovne akkurat.Hm... Ansvar for egen læring er no' dritt! Jeg trenger noen med pisk som kan stå over meg når jeg arbeider. Men nå har jeg kommet i gang. Det hjelper å skrive et selvmotiverende innlegg på dol! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ansvar for egen læring er no' dritt! Jeg trenger noen med pisk som kan stå over meg når jeg arbeider. Men nå har jeg kommet i gang. Det hjelper å skrive et selvmotiverende innlegg på dol! Det er bare kjedelige innlegg i dag. Vi skal vente med de interessante til du har gjort oppgaven din ) 0 Siter
Gjest Helt klart Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ansvar for egen læring er no' dritt! Jeg trenger noen med pisk som kan stå over meg når jeg arbeider. Men nå har jeg kommet i gang. Det hjelper å skrive et selvmotiverende innlegg på dol! Bra at du er i gang! *Slenger pisken* for å se til at du ikke synder mot arbeidet. 0 Siter
org Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Det er bare kjedelige innlegg i dag. Vi skal vente med de interessante til du har gjort oppgaven din ) Takk, det var veldig omtenksomt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.