Gjest overvektige meg Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 http://www.buyhelse.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=329 Er det verdt å prøve det sammen med sunt kosthold og litt mosjon? 0 Siter
Gjest intet fast nick nå Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Aner ikke noe om Reductol, men syns det lukter litt svidd siden de har lagt navnet så nært opptil Reductil....! Det virker som de prøver å få folk til å tro at det virker fordi man forbinder det med reductil som er på resept. Har prøvd CLA, og det var i hvertfall bare tull. For meg jaffal. 0 Siter
Gjest Da går det ned, og holdes nede Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Bare TULL! tro meg. Måtte til slutt innse at slankepiller ikke fungerer. Du kan lett gå ned 5 kilo, men da legger du på deg 8. Så, eneste jeg har tro på nå, er å endre livsstilen. Ikke slanke seg i et halvt år, men endre livsstilen for alltid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.