Gå til innhold

Hva er viktigst? Jobb du trives med, eller kolleger å trives med?

Anbefalte innlegg

Gjest På jobbvalg

Hva syns DU er viktigst? Å ha en JOBB du trives med, som du kan komme til og gå hjem fra når du er fredig for dagen....eller å ha en jobb der du får venner og trives kjempegodt med kolleger?

Eller med andre ord: Kunne du hatt en jobb du ikke likte, men står i fordi du liker så godt kollegene? Og kunne du hatt en jobb du likte kjempegodt, men der kollegene ikke er helt supre akkurat...?

Fortsetter under...

Helt klart Kolleger.

Eneste grunne til at jeg jobber her jeg gjør, er fordi det er hyggelige og sosiale folk som jobber her:) jeg får lønn for å gjøre ganske lite, bra lønn til og med;)

Men så har jeg vært utrolig heldig med jobben jeg har nå:D

Annonse

Jeg kunne ikke ha hatt en jobb jeg ikke trivdes i uansett.

Kolleger er ikke så viktig for meg. Eller sagt på en annen måte: De fleste folk er all right, jeg kunne sikkert ha fungert bra sammen med de fleste. Tørrprat og sosiale tiltak på jobben intereserer meg lite. Tull og latter og humor er dog viktig.

Hvis jobben var skikkelig spennende, kunne jeg godt ha jobbet helt alene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...