Nyttårsjenta' Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Min mamma vil allerede nå ha en liste med våre julegaveønsker og jeg klarer ikke å finne på morsomme og bra ting å ønske. Det får gjerne være "fellesting" til meg og samboeren. Vi har vel som mange andre det meste allerede, men det er jo likevel morsomt med nye ting... ;o) Hva skal dere ønske i julegave sammen???? 0 Siter
Gjest Jeg og bamsen min, sammen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 mandelkvern boksåpner quick chef fra tuppeware duk spill 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 kitchenaid kjøkkenmaskin dvdbrenner er det jeg/vi ønsker oss i år. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Sengetøy til vinterdynene våre. Rim glass, samler på dem. Kakespade, hardangerbestikk Badehåndklær, trenger å bytte ut en del slitte. Vekt, den gamle synger på siste verset. Det var det jeg kom på i farta. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 vin div. DVD-filmer/serier Settlers (brettspill) sengetøy Eva Solo teflongryte Singstar anthems 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Satengsengesett, middagsservise til hverdagsbruk og rødvinsglass. 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 vi har ønsket oss gavekort på storsenter og ikea i og med at vi ikke helt vet hva vi skal ønske oss... trenger gryter og sånnt. 0 Siter
BessieBie Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Vi ønsker oss *sengesett til dobbeldyna vår (har slitt på de samme to trekkene i 5 år nå, de er like fine fortsatt (fra Høye), men litt kjedelig i lengden da;) *Trivial Persuit i familieutgave *Påbygning til Settlers-spillet *Hverdags middagsservise *Jernstekepanne *duker, blomstervaser, div husgeråd * 10-års bok * Blender 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.