Gjest Alt er tiltak Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg lurer på om de pakningene med frosne bær som ligger i frysedisken i butikken er sunt?Står ingenting om ingredienser på de. Da jeg så på et lettere liv på tv norge,så så jeg de brukte frosne bær og lagde smoothie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Frosne bær skal vel ikke ha noen annen ingredienser enn frosne bær... Bær er sunt, masse antioksidanter i f.eks blåbær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bare pass på at du ikke kjøper de som det er tilsatt sukker i. Det gjorde jeg her forrige dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Absolutt veldig sunt, så lenge det ikke er tilsatt sukker, som annlovinda er inne på. Både grønnsaker og bær er minst like sunt når du kjøper det fra frysedisken som ferskt. Dette fordi grønnsaker vi kjøper såkalt ferskt, ofte har hatt en VELDIG lang vei mellom dyrking og kjøkkenbordet ditt, der mye vitaminer har gått tapt på veien. Grønnsaker og bær som er fryst like etter innhøsting bevarer altså mer av alt det sunne, stikk i strid med det vi gjerne er blitt overbevist om :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Bare pass på at du ikke kjøper de som det er tilsatt sukker i. Det gjorde jeg her forrige dagen. Hvis det er sukker i,så står det vel på pakken? Den pakken jeg kjøpte står det nemlig ingenting annet ennm frosne bringebær på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis det er sukker i,så står det vel på pakken? Den pakken jeg kjøpte står det nemlig ingenting annet ennm frosne bringebær på.. Ja, det står på listen over ingredienser hvis det er sukker i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis det er sukker i,så står det vel på pakken? Den pakken jeg kjøpte står det nemlig ingenting annet ennm frosne bringebær på.. Dersom det er sukker i, skal det stå på pakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis det er sukker i,så står det vel på pakken? Den pakken jeg kjøpte står det nemlig ingenting annet ennm frosne bringebær på.. Jada, det står på pakka om den inneholder sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, det står på listen over ingredienser hvis det er sukker i. Ok.. Takk takk=)Da er jeg trygg,hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dersom det er sukker i, skal det stå på pakken. Ok:)Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Står det ingenting om ingredienser, så er det fordi det bare er bær i, og da er det sunt. Men pass på dem som er tilsatt sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 De er like sunne som vanlige bær. Det er bare bær som har blitt frosset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Frosne bær er nesten like sunt som friske bær. Spis i vei:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.