Gå til innhold

Er frosne bær sunt?????

Gjest Alt er tiltak

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak

Jeg lurer på om de pakningene med frosne bær som ligger i frysedisken i butikken er sunt?Står ingenting om ingredienser på de. Da jeg så på et lettere liv på tv norge,så så jeg de brukte frosne bær og lagde smoothie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt veldig sunt, så lenge det ikke er tilsatt sukker, som annlovinda er inne på.

Både grønnsaker og bær er minst like sunt når du kjøper det fra frysedisken som ferskt. Dette fordi grønnsaker vi kjøper såkalt ferskt, ofte har hatt en VELDIG lang vei mellom dyrking og kjøkkenbordet ditt, der mye vitaminer har gått tapt på veien. Grønnsaker og bær som er fryst like etter innhøsting bevarer altså mer av alt det sunne, stikk i strid med det vi gjerne er blitt overbevist om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alt er tiltak

Bare pass på at du ikke kjøper de som det er tilsatt sukker i.

Det gjorde jeg her forrige dagen.

Hvis det er sukker i,så står det vel på pakken? Den pakken jeg kjøpte står det nemlig ingenting annet ennm frosne bringebær på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sukker i,så står det vel på pakken? Den pakken jeg kjøpte står det nemlig ingenting annet ennm frosne bringebær på..

Ja, det står på listen over ingredienser hvis det er sukker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det er sukker i, skal det stå på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jada, det står på pakka om den inneholder sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...