Gjest fransefoss nord Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har vurdert krafig å ta operasjon for å få bort poser under øynene(der de går inn bak nedre øyelokket). Jeg er ung, og dette har plagd meg siden jeg sikkert var 16-17 år gammel. Med andre ord, det er ikke løs hengete hud det dreier seg om. Kun hovne øyne. Jeg fikk tatt sjekk hos øyelege. Han kunne si til meg at jeg nesten ikke hadde fett under øynene, men at jeg ble hoven p.g.a. lymfevæske? Jeg hadde visst tørre slimhinner og han anbefalte dråper. Dette har hjulpet litt på småsåre øyne, men ikke enda på posene. Har bare tatt dråper i 4 dager. Kan virkelig ikke disse posene ordnes på med et inngrep? For dere kan operere kun om det er snakk om fett? Går det ikke an å stenge av det som gjør at væsken ikke blir drenert vekk. Dette synes jeg er helt pyton. Jeg passer veldig godt på huden med rens, krem og solbeskyttelse. Og da harmonerer det ikke med pen hud sammen med posete øyne som bestanding ser trøtte ut. Føler meg nesten litt deppa av hele greia. Hva kan gjøres?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 er ikke kun 4 dager _veldig_ kort tid å vente på at det skal virke? du må sikkert vente oppmot 1 mnd for at huden skal rekke å trekke seg sammen,og at vesken skal renses unna av kroppen..smør deg med tolmodighet, så vil du forhåpentligvis få resultater snart =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fransefoss nord Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 er ikke kun 4 dager _veldig_ kort tid å vente på at det skal virke? du må sikkert vente oppmot 1 mnd for at huden skal rekke å trekke seg sammen,og at vesken skal renses unna av kroppen..smør deg med tolmodighet, så vil du forhåpentligvis få resultater snart =) Ja en kan da håpe på at dette skal løse seg. Men jeg har en følelse at jeg ikke slipper unna så enkelt. Siden jeg har hatt detta siden jeg var tenåring. Takk for oppmuntring. Heldig du hvis du hvis du ikke har poser. Du aner ikke hvor plagsomt det er å bestandig se ut som en har "morgentryne". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvis det kun er væske det er snakk om, kan det hjelpe med vanndrivende. Men hvis dette har vært slik helt siden ungdommen, er det oftest snakk om fettherniering, som kan opereres. Jeg foreslår at du kommer til konsultasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jkelgjklwgjklgj Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja en kan da håpe på at dette skal løse seg. Men jeg har en følelse at jeg ikke slipper unna så enkelt. Siden jeg har hatt detta siden jeg var tenåring. Takk for oppmuntring. Heldig du hvis du hvis du ikke har poser. Du aner ikke hvor plagsomt det er å bestandig se ut som en har "morgentryne". Jeg har det som deg - og det er pyton! Jeg begynte å få poser da jeg var rundt 20 år. Mamma har det også, så det er nok arvelig :-( Jeg har forsøkt med vanndrivende som jeg har fått hos lege, men det er jo ikke bra å ta de for lenge eller for mye. Posene forsvant når jeg tok de, men jeg måtte ta større og større dose for at det skulle virke. Til slutt sa legen stopp. Jeg har forsøkt lymfedrenasje i ansiktet, det hjelper litt, men ikke nok. Jeg tror nesten ikke kirurgi kan hjelpe siden det er lymfeveske. Jeg hadde operert meg i morgen hvis det hadde hjulpet!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.