trixy Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hei! Vet ikke om dette er riktig forum siden det skjedde på jobben, men jeg prøver... Jeg har pådratt meg en muskelavrivning i v. overarm. Armen har mistet utholdenhet og styrke og jeg visner i fingrene hvis jeg bruker armen for mye. Nå er jeg sykemeldt og venter på MR. Skaden skjedde for to måneder siden, men har fått beskjed fra sykehuset at det er "medisinsk forsvarlig" å gå slik i 6-7 mnd (!) før jeg i det hele tatt får time hos ortoped. Jeg lurer på om noen har erfaring med slikt? Er redd for at armen aldri vil bli bra igjen! Og det stygge søkket i armen; får jeg operasjon og rettet opp i dette?? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Svært ofte opererer man ikke disse avrivningsskadene. Men for all del, la en ortoped vurdere dette. Det finnes meget dyktige spesialister som ikke har 6 mndrs. ventetid. Men begynn opptrening regelmessig hos fysioterapeut med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.