Gjest ARG!! Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nå har jeg vært litt lubben ganske lenge og vil bli tynn. Sånn tynn som jeg var for 3-4 år siden. Jeg skal spise fettfattig mat og trene hver dag. Sitte i badstu og svette ut gørra og drikke MYE vann. Blir sint når jeg ser meg selv i speilet og klarer ikke å ha sex.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lykke til. Men du går nok ikke ned noe i vekt av å sitte i badstu.... Fettfattig mat + trening hjelper:-) Pass også litt på raske karbohydrater. (Fint brød, pasta, ris, poteter) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ...Du vet at sex virker slankende? Så om du vil gå ned i vekt, nytter det med masse sex :-) Morro er det også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ARG!! Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lykke til. Men du går nok ikke ned noe i vekt av å sitte i badstu.... Fettfattig mat + trening hjelper:-) Pass også litt på raske karbohydrater. (Fint brød, pasta, ris, poteter) Hehe, ok! Da slipper je alltså den dampende heten! Trodde man gikk ned av det, jeg. Er det bedre med knekkebrød enn vanlig brød da? Foreksempel WASA vs Kneip? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I badstua mister du bare vann, ikke fett. ) Og sex er den beste og morsomste mosjonen som finnes! ) Helt sant! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fettfattig mat er ofte tilsatt masse enkle karbohydrater som gjør at du legger på deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hehe, ok! Da slipper je alltså den dampende heten! Trodde man gikk ned av det, jeg. Er det bedre med knekkebrød enn vanlig brød da? Foreksempel WASA vs Kneip? Det finnes jo mange forskjellige knekkebrød, men velg en av de grove, så er det bedre enn kneip. Knekkebrød inneholder generelt mye mer grovt mel enn brød. Mange brødsorter er nærmest å regne som loff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klsdaø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hehe, ok! Da slipper je alltså den dampende heten! Trodde man gikk ned av det, jeg. Er det bedre med knekkebrød enn vanlig brød da? Foreksempel WASA vs Kneip? Du bør holde deg unna alle kornprodukter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hehe, ok! Da slipper je alltså den dampende heten! Trodde man gikk ned av det, jeg. Er det bedre med knekkebrød enn vanlig brød da? Foreksempel WASA vs Kneip? Hvis du spiser de grove typene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milliee Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ok. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.