Lucy74 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er helt utrolig hvor greit det har gått. Tar meg selv i å gå i full fart mot verandadøra, før jeg kommer på at der ute har jeg jo ingenting å gjøre lenger. Men etter 18 år med verandaspringing, er det vel bare den gamle vanen som ikke lar seg bryte så lett. Men det helt store røyksuget har jeg faktisk ikke hatt. Bruker plaster, og har merket to dager som har vært litt tøffere enn de andre. Men det viste seg at jeg hadde glemt å bytte plaster. Så jeg tror nok det er det fysiske som er verst for meg. I allefall er jeg nu fryktelig stolt av meg selv. Det er noe med å hele tiden finne på noe annet, så man ikke luller seg ned i at man ikke får lov å ta en røyk. Jeg anser meg selv for å være en ikke røyker nå. Tror jeg faktisk kan bli en sånn fanatiker. Men det er bedre det. Her om dagen så jeg en gjeng røykere utfor flyplassen, og tenkte det ville bli tøft å passere dem. Men i det jeg passerte dem gikk det opp for meg det slaveriet det er å røyke. Stakkars folk. Jeg har også kjent stanken av røykere. Fysj! Jeg som i 18 år har trodd det luktet røyk av røykere, som jo ikke er så ille lukt. Det lukter jo surt gammelt askebeger! Å slik har jeg gått rundt å osa! Klemt ungene å mussa dem. Får helt vondt i hjertet, jeg. Stakkars unger. Nei... Jeg krysser fingre og tær for at jeg skal klare å aldri røyke igjen. Lykke til til alle dere som har sluttet, og dere som skal slutte! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gratulerer så kjempemye! Beundrer alle som klarer å kaste fra seg giftpinnene for godt! Er ikke der enda selv, men skal være der en dag.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gratulerer! Flott at det går så bra for deg å kutte ut røyken. Det er vel på godt og vondt å få bedre luktesans ja. Bra at røyklukta virker ekkel sånn at du ikke får lyst til å begynne igjen. Lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000takk Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 SUVERENT, gratulerer! Jeg tenkte og gjorde som deg, men tok en avgjørelse for 4 år siden og har vært røykfri siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.