Gå til innhold

Tigerbalsam

lille fisk

Anbefalte innlegg

Jeg har utrolig vondt i låret etter trening. Fikk utrolig vondt mens jeg trente (løp). kjentes ut som jeg fikk en kniv gjennom låret.. aner ikke hva det er, men vet at det ikke er støl eller krampe.

jeg har smurt på tigerbalsam, og det er utrolig deilig, da gjør det ikke vondt lenger, men det jeg lurer på er om tigerbalsam hjelper på "skaden" eller om det bare gjør at det ikke er vondt lenger?? Lurer jeg meg selv??

Når jeg løper etter t-banen får jeg drit vondt igjen, og jeg vil ikke at dette skal skje hver gang jeg trener.. har skjedd de 2 siste treningene.

Noen som vet svar på tigerbalsam spørsmålet eller har noen råd?? Jeg er rimelig ny i trenings-gamet, så jeg vet lite. kan si jeg har sitti på ræva de siste 10 åra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerbalsam hjelper ikke mot "skader", men en føler seg litt lettere der hvor en er støl. Trener du ofte blir en ikke så støl at Tigerbalsam skulle være nødvendig. Jeg bruker det kun når jeg har gått i fjellet over flere dager, og brukt muskler som jeg sjelden bruker til dagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...