lille fisk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har utrolig vondt i låret etter trening. Fikk utrolig vondt mens jeg trente (løp). kjentes ut som jeg fikk en kniv gjennom låret.. aner ikke hva det er, men vet at det ikke er støl eller krampe. jeg har smurt på tigerbalsam, og det er utrolig deilig, da gjør det ikke vondt lenger, men det jeg lurer på er om tigerbalsam hjelper på "skaden" eller om det bare gjør at det ikke er vondt lenger?? Lurer jeg meg selv?? Når jeg løper etter t-banen får jeg drit vondt igjen, og jeg vil ikke at dette skal skje hver gang jeg trener.. har skjedd de 2 siste treningene. Noen som vet svar på tigerbalsam spørsmålet eller har noen råd?? Jeg er rimelig ny i trenings-gamet, så jeg vet lite. kan si jeg har sitti på ræva de siste 10 åra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tigerbalsam hjelper ikke mot "skader", men en føler seg litt lettere der hvor en er støl. Trener du ofte blir en ikke så støl at Tigerbalsam skulle være nødvendig. Jeg bruker det kun når jeg har gått i fjellet over flere dager, og brukt muskler som jeg sjelden bruker til dagelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.