Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Patsi

6

• Lurveline

5

• Lillemus

4

Skikkelig god ryggsekk + digitalt speilreflekskamera med et par linser....

Ikke småting altså:-)

Men har noe annet smått på lager som jeg ønsker meg også.

Digitalt speilrefleks ja... *Sukk* Det er nok i dyreste laget å ønske seg ja.

Digitalt speilrefleks ja... *Sukk* Det er nok i dyreste laget å ønske seg ja.

Men VELDIG deilig å ha - særlig når man skal ta bilde av unger som ikke holder akkurat det uttrykket man vil ta bilde av lenge nok til å vente på "vanlige" digitalkameraer... ;)

Annonse

De har på REMA 1000, jeg så flere med snille barn oppi handlevogna. Og noen ikke fullt så snille... de er sikkert billigere.

Det lønner seg nok oftest å betale litt mer og få ordentlig vare, i stedet for å kjøpe de billige modellene med småfeil og dårlig folkeskikk.

Skikkelig god ryggsekk + digitalt speilreflekskamera med et par linser....

Ikke småting altså:-)

Men har noe annet smått på lager som jeg ønsker meg også.

Jeg fikk en knall sekk til bursdagen min, Norrøna Integral. Kjempegod å bære, meget praktisk med tanke på at man kan åpne sekken i fronten som en bag. Nå har jeg bare brukt den på en tur og jeg gikk ikke i mer enn en time, men jeg hadde ca 15 kg på ryggen og det var en lek. Jeg er ikke spesielt sterk eller sprek.

Annonse

Det lønner seg nok oftest å betale litt mer og få ordentlig vare, i stedet for å kjøpe de billige modellene med småfeil og dårlig folkeskikk.

Noen har lekkasje både her og der. Andre begynner å lage høye lyder når de hører ordet nei, eller de får vite at de ikke er lørdag i dag. Det blir bare stille når det stappes rikelig med godteri der de høye lydene kommer fra.

Noen har lekkasje både her og der. Andre begynner å lage høye lyder når de hører ordet nei, eller de får vite at de ikke er lørdag i dag. Det blir bare stille når det stappes rikelig med godteri der de høye lydene kommer fra.

Så alt i alt, er det å anbefale å ønske seg eller gi vekk Snille Barn (evt. Uskikkelige Barn hvis du har litt dårligere råd) til jul?

Men VELDIG deilig å ha - særlig når man skal ta bilde av unger som ikke holder akkurat det uttrykket man vil ta bilde av lenge nok til å vente på "vanlige" digitalkameraer... ;)

*Ønsker seg* Men nok litt i overkant å ønske seg av kjæresten.... :o)

Får se når jeg har fått til badet over nyttår og får oversikt over hvor mye som da står igjen på baderomskontoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...