Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Patsi

6

• Lurveline

5

• Lillemus

4

Kanskje ikke sarkasme men ironi har de skjønt siden de var rundt tre år.

Replikk her om dagen:

Du har ikke slått søstra di med badmintonrekkerten, nei? Og hvem andre kan det være når det er bare dere to her, og du står og holder i den?

Nå må vi tenke litt....

Vet ikke hva vi skal kalle den replikken?

Annonse

Digitalt speilrefleks ja... *Sukk* Det er nok i dyreste laget å ønske seg ja.

Så at Canon 350D inkl. minnebrikke koster 5000,- nå. DET er ikke ille. Men så synes jeg det er litt dumt å kjøpe en gammel modell.... 400D er jo på markedet allerede.

Og jeg kan ønske meg det av gubben da vet du:-) Eller at vi blir enige om å kjøpe den til oss:-)

Annonse

Jeg fikk en knall sekk til bursdagen min, Norrøna Integral. Kjempegod å bære, meget praktisk med tanke på at man kan åpne sekken i fronten som en bag. Nå har jeg bare brukt den på en tur og jeg gikk ikke i mer enn en time, men jeg hadde ca 15 kg på ryggen og det var en lek. Jeg er ikke spesielt sterk eller sprek.

Ja, dette er jo en ting man har i årevis:-)

Jeg er forresten ganske sikker på at jeg får en til jul. Gubben har ikke sakt det direkte, men han er dessverre dårlig på å holde på slike hemmeligheter, så jeg har forstått det. Egentlig ganske kjedelig:-( Ikke ryggsekk, men at han ikke kan være litt mystisk.

Så at Canon 350D inkl. minnebrikke koster 5000,- nå. DET er ikke ille. Men så synes jeg det er litt dumt å kjøpe en gammel modell.... 400D er jo på markedet allerede.

Og jeg kan ønske meg det av gubben da vet du:-) Eller at vi blir enige om å kjøpe den til oss:-)

Joda, men julegave til 5-7000,- er nok litt i overkant på hans gavebudsjett... :o)

Ja, dette er jo en ting man har i årevis:-)

Jeg er forresten ganske sikker på at jeg får en til jul. Gubben har ikke sakt det direkte, men han er dessverre dårlig på å holde på slike hemmeligheter, så jeg har forstått det. Egentlig ganske kjedelig:-( Ikke ryggsekk, men at han ikke kan være litt mystisk.

Min mann er altfor god til å holde på sånne hemligheter. Jeg er ikke like flink, men litt flinkere har jeg blitt med årene.

I år er første året jeg ikke vet hva jeg skal gi ham, utenom Øya-billett. Skikkelig kjipt egentlig kanskje det blir klær i år, men han er jævlig sær på klær også så kanskje jeg skal satse på kamera til oss i fellesgave :) det var et veldig godt tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...