Gå til innhold

kjekkaser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Steven Segal:) har fått pepper for dette før på dol, men "so what" hehe

norske, vel............ det var verre:)

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

27

• musikeren

10

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, men... Det må da være litt ugreit med en mann du veit du kan vippe ut av senga nårsomhelst når dere har dere? Jeg trudde jenter likte å føle seg litt hjelpesløse...? ;-)

"Jeg trudde jenter likte å føle seg litt hjelpesløse...? ;-)"

Hvem liker vel å føle seg hjelpeløs? Da er det bedre å være en amasone med full kontroll!

Gjest Flystripa
Skrevet

Hmm! Er nok ikke helt enig med deg og flisa i det altså, bortsett fra at mannen din ikkert er kjekk, han har jeg dog aldri sett..;-)

Jeg kan ta han med på neste dol-treff hos Borat i Khasakstan *hehe*

Skrevet

"Jeg trudde jenter likte å føle seg litt hjelpesløse...? ;-)"

Hvem liker vel å føle seg hjelpeløs? Da er det bedre å være en amasone med full kontroll!

Ah! Skulle nok fått deg føyelig;-)

Skrevet

Wentworth Miller overgår dine forslag.

= )

Enig med du.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah! Skulle nok fått deg føyelig;-)

;-)

Det kunne blitt riktig interessant!

Skrevet

George Clooney, Brad Pitt, Johnny Depp..

Norske? Kåre Conradi,Trond Espen Seim, Kjetil Høegh http://www.olaroe.no/ht/puntila/ (dere skjønner hvem av dem det er.. Og svenske Samuel Fröler. http://www.stadsteatern.stockholm.se/medverkande/medverkande.asp?id=64

Veldig sexy.. det ligger mye i blikket;)

Nei, dere skjønner self ikke hvem av dem som er Kjetil Høegh..Linken virket ikke godt nok;) 3. linje, andre bilde fra venstre. 2 menn bak et gjerde eller noe. Dere skjønner hvem av DEM det er;)

Skrevet

;-)

Det kunne blitt riktig interessant!

Hva gjør du imorrakveld?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kjedelig.

Noe bedere forslag? Kanskje jeg tar en tur med DudeUlf ;-)

Skrevet

Noe bedere forslag? Kanskje jeg tar en tur med DudeUlf ;-)

Kan vi ikke sjekke inn på et snuskete hotell da, og peise løs hele natta?

Skrevet

Faen, jeg har jo ikke hatt meg på uminnelige tider.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror at det du trenger er en sjømannsbrud, ikke meg :P

Skrevet

Jeg tror at det du trenger er en sjømannsbrud, ikke meg :P

Det har jeg faktisk aldri prøvd. Funker det? Ja, etter hva du har hørt, mener jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har jeg faktisk aldri prøvd. Funker det? Ja, etter hva du har hørt, mener jeg.

Jeg har aldri hørt noen som har tilstått at de har brukt det. Der er nok jenter mer ærlige om vibratorer og dildoer, enn gutta om sjømannsbruder og oppblåsbara.

Skrevet

Jeg har aldri hørt noen som har tilstått at de har brukt det. Der er nok jenter mer ærlige om vibratorer og dildoer, enn gutta om sjømannsbruder og oppblåsbara.

Hallo... Sjømannsbrud kan jeg godt tenke meg er bra saker, men oppblåsbare... Da har en sunket lavt. Gudbedre så patetisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...