Gå til innhold

Glad for at han var norsk ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Goliath

10

• flisa

3

• nick

3

Mest aktive i denne tråden

Hva vet du egentlig om muslimer som gir deg lov å snakke sånn? Kjenner du noen i hele tatt? Har du noen som helst peiling om muslimske kultur eller tradisjon utenom det som blir fortalt av media?

Synes ikke du burde uttale deg om ting du ikke har peiling om.

Jeg tror nok Prozak benyttet seg av ironi akkurat i det innlegget.

Hva vet du egentlig om muslimer som gir deg lov å snakke sånn? Kjenner du noen i hele tatt? Har du noen som helst peiling om muslimske kultur eller tradisjon utenom det som blir fortalt av media?

Psst: Prozak ironiserer bare ;-)

Annonse

Der er fryktelig trist. Og det ser ut som en galning har gått berserk. Galning var det også i den pakistanske familien. Og i Holmliadrapet og i trikkedrapet.

Egentlig spiller det ingen rolle hvem de dreper, de dreper noen som kunne ha levet, og helt unødig.

Hevn i en syk hjerne, psykotisk, "jeg trenger noe å la mitt sinne gå ut over", "hvis ikke jeg får dem, skal ingen ha dem", "jeg kan ikke forlate dem uten meg", "jeg kan ikke la dem leve med sorgen" osv. Et utall grunner i en syk og kanskje egoistisk hjerne.

Men en type drap skiller seg ut: der hele familen planlegger et bylup for en ung jente og samarbeider om å true henne "Hvis du ikke gifter deg med Rashid, sksl vi skjæøre deg i småbiter og putte deg i fryseren" Planen er klar, giftermål eller drap, plan A og B.

Gjest Big little Brother

Egentlig fint at du reagerer på

denne slags innlegg, ragazza. Men den signaturen er ikke bryet verdt. Vedkommende bare skriver for å få oppmerksomhet, og vil bare provosere, og er kjent av webmaster.

Psst: Prozak ironiserer bare ;-)

Får håpe det. Det er så manga ubegrunnet angrep på muslimer rund i samfunnet at jeg ble skikkelig lei av det. Ingen er perfekt, ikke norske og ikke kristne eller jøder eller hvem som helst, men de andre blir ikke kritisert som muslimer. Og jeg kjenner mange og de er akkurat som alle andre mennesker.

Det var sånn ved siden, utenfor emne egentlig. Ble bare litt provosert.

Får håpe det. Det er så manga ubegrunnet angrep på muslimer rund i samfunnet at jeg ble skikkelig lei av det. Ingen er perfekt, ikke norske og ikke kristne eller jøder eller hvem som helst, men de andre blir ikke kritisert som muslimer. Og jeg kjenner mange og de er akkurat som alle andre mennesker.

Jeg er fullstendig enig med deg!!

:-)

Er du stokk dum? Fatter du virkelig ikke noe så åpenbart at det jeg sa var - ikke bare ionisk, men _overdrevent_ ironisk? *Rister på hodet av idioter*

Ja - sorry, men dumhet over et visst kaliber gjør at jeg ikke er interessert i å vise normal høflighet. Eat shit, moron. (Jepp - jeg har vært på søndagsfylla, he-heh...:-)

Faktum er at jeg sannsynligvis vet, og har mye mer personlig erfaring med, muslimer enn de aller fleste her som hyler og syter sine bastante holdninger til de som gidder å høre på. Å anklage _meg_ for å være fordømmende, rasistisk (eller for den saks skyld - naiv i forhold til dette temaet) eller hva det måtte være for noe tull, er så dumt at jeg kan ikke så sagt det. (Og derfor prøver jeg ikke heller :-)

"..........................................."

Annonse

Egentlig fint at du reagerer på

denne slags innlegg, ragazza. Men den signaturen er ikke bryet verdt. Vedkommende bare skriver for å få oppmerksomhet, og vil bare provosere, og er kjent av webmaster.

"og vil bare provosere, og er kjent av webmaster."

*ROTLMAO*

"........................................"

Gjest Big little Brother

Jeg er igjen enig med ragazza.

Samme hva man mener om islam, kan det ikke være riktig å bruke dette forum til å daglig fyre løs på muslimer genrelt. De er mennesker som oss, født i sin tid og inn i sin kultur, akkurat som deg og meg.

Det kan nok være en av årsakene.

En annen årsak kan være at det tok lang tid før det kom frem vilken etnisk tilhørighet drapsmannen hadde.

Ei heller har det (så langt jeg har sett) kommet frem noe om hva som kan ha vært årsaken til drapene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...