Prozak Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vi kan nok lese begge to Prozac, men det kan se ut som om din forutinntatthet ofte fører til at du leser noe helt annet enn hva som faktisk står der. Forskjellen i det jeg skrev og det du skrev var at jeg skrev om hva jeg mente, og hva du MULIGENS mente - og intet om hva noen andre måtte mene. Du mener det er en påstand (for meg betyr muligens nettopp muligens - og er mer som et spørsmål å regne). Og du trekker inn "ingen", som igjen betyr en eller annen form for generalisering som jeg ikke har uttrykt i det hele tatt. Skal du sitere noen (spesielt ved bruk av apostrofer), så siter noen - og ikke bevisst omskriv det. Spesielt når det du kritiserer da fort blir nøyaktig det samme som du kritiserer..... Jeg tok med bruken av "muligens". Det er likevel snakk om å tillegg noen holdninger, selv om du gjør det på en mer forsiktig, antydende måte. Det er bare tull å komme med slikt, og det vet du godt. Så mye som vi har diskutert, så vet du utmerket godt at jeg hverken forsvarer muslimsk, israelsk eller annet slags jævelskap, og ikke nøler med å kalle en krakk for en krakk. "..........................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254843-glad-for-at-han-var-norsk/page/4/#findComment-2027002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.