fresja Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, det er jo ikke der håra kommer når man blir eldre! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, jeg har lite hårvekst på kroppen så jeg trenger ikke. Men hvis jeg hadde hatt så mye som antydning til bart hadde jeg vokset overleppa ja! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, har bare lyse hår. Er 28 år. 0 Siter
tusseline Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ganske mørk, og har vel noe hår oppå der, men ikke bartlignende tilstander ;-) Er 40 år. Har en teori om at hvis man først begynner å gjøre det, fordi man kanskje har _litt_ hårvekst som egentlig ikke synes, så "lager" man seg selv et problem man ikke blir kvitt - ved at det vokser ut mer hår etterpå.. 0 Siter
IcUc Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg gjør..36 år og blond,men likevel..Det gjør vondt,men holder lenge. hmm..jeg har hørt at om du vokser ting så skal det vokse mindre hår ut.. stemmer ikke det ? men om man barberer derimot er det jo en annen sak.. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 jeg vokser heller ikke, er 22 og mellomblond. Kom til å tenke litt over det - sett litt ekstra etter, men jeg tror ikke jeg gidder å vokse - har man gjort det en gang så kan man jo ikke slutte - da FÅR man bart 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, jeg har nsten svart hår, men har aldri sett hår på overleppa mi... Er det så vanlig da? 0 Siter
hidi Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ganske mørk, og har vel noe hår oppå der, men ikke bartlignende tilstander ;-) Er 40 år. Har en teori om at hvis man først begynner å gjøre det, fordi man kanskje har _litt_ hårvekst som egentlig ikke synes, så "lager" man seg selv et problem man ikke blir kvitt - ved at det vokser ut mer hår etterpå.. Det gjør ikke det! Jeg har nappet øyenbryn i en mannsalder, fikk aldri fler, men nå trenger jeg ikke nappe i det hele tatt... Samme med leggene. Jeg var hvit i håret som ung og er nå mer veldig lys blond. Som kjennetegnes av veldig tynne hårstrå, som ikke kan få Eli Hagens hår om jeg ønsket... Jeg får heller ikke grått hår, men vil etterhvert få svart hår for deretter å bli lysegrå (ekkel farge). 0 Siter
morinor Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Ja, jeg gjør det. Er 35 år og har generelt mye hårvekst, dessverre! Gjør det ikke med faste mellomrom, men når jeg plutselig oppdager at det har vokst ut igjen masse. Napper mørke hår innimellom.... 0 Siter
Gjest Synd men sant Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg har faktisk begynt å bruke barberhøvel, for hårene har blitt for mange og kraftige med årene. Nå er jeg i 40 årene. Men jeg gjør det hver morgen, og da ser det helt glatt og fint ut, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.