Gå til innhold

FU: Vokser du overleppa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg har lite hårvekst på kroppen så jeg trenger ikke. Men hvis jeg hadde hatt så mye som antydning til bart hadde jeg vokset overleppa ja!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ganske mørk, og har vel noe hår oppå der, men ikke bartlignende tilstander ;-) Er 40 år.

Har en teori om at hvis man først begynner å gjøre det, fordi man kanskje har _litt_ hårvekst som egentlig ikke synes, så "lager" man seg selv et problem man ikke blir kvitt - ved at det vokser ut mer hår etterpå..

Skrevet

Jeg gjør..36 år og blond,men likevel..Det gjør vondt,men holder lenge.

hmm..jeg har hørt at om du vokser ting så skal det vokse mindre hår ut.. stemmer ikke det ? men om man barberer derimot er det jo en annen sak..

Skrevet

jeg vokser heller ikke, er 22 og mellomblond.

Kom til å tenke litt over det - sett litt ekstra etter, men jeg tror ikke jeg gidder å vokse - har man gjort det en gang så kan man jo ikke slutte - da FÅR man bart

Skrevet

Nei, jeg har nsten svart hår, men har aldri sett hår på overleppa mi... Er det så vanlig da?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ganske mørk, og har vel noe hår oppå der, men ikke bartlignende tilstander ;-) Er 40 år.

Har en teori om at hvis man først begynner å gjøre det, fordi man kanskje har _litt_ hårvekst som egentlig ikke synes, så "lager" man seg selv et problem man ikke blir kvitt - ved at det vokser ut mer hår etterpå..

Det gjør ikke det! Jeg har nappet øyenbryn i en mannsalder, fikk aldri fler, men nå trenger jeg ikke nappe i det hele tatt...

Samme med leggene. Jeg var hvit i håret som ung og er nå mer veldig lys blond. Som kjennetegnes av veldig tynne hårstrå, som ikke kan få Eli Hagens hår om jeg ønsket...

Jeg får heller ikke grått hår, men vil etterhvert få svart hår for deretter å bli lysegrå (ekkel farge).

Skrevet

Ja, jeg gjør det. Er 35 år og har generelt mye hårvekst, dessverre! Gjør det ikke med faste mellomrom, men når jeg plutselig oppdager at det har vokst ut igjen masse. Napper mørke hår innimellom....

Gjest Synd men sant
Skrevet

Jeg har faktisk begynt å bruke barberhøvel, for hårene har blitt for mange og kraftige med årene. Nå er jeg i 40 årene. Men jeg gjør det hver morgen, og da ser det helt glatt og fint ut, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...