Gå til innhold

Betennelser i knærne

Gjest vondt i begge knærne

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i begge knærne

Jeg har fått slimposebetennelse i begge knærne og får nå en kombinasjon av Voltaren og Paracet for dette. Men er det best å være helt i ro? Eller kan jeg trene litt i vann? Noen som vet noe om dette?

Det gjør ikke vondt når jeg går eller ligger, men det er et sant smertehelvete når jeg må sette meg ned/reise meg opp eller gå i trapper. Det er verst om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt på gyngende grunn her, men jeg vil anta at det er fornuftig å unngå unødig belastning når du går med en slik betennelse (bursitt). En betennelse medfører jo bl.a. hevelse pga økt væsketilstrømning og provokasjon vil kunne forverre tilstanden. Det er mulig at trening da ikke er så lurt. Jeg ville ventet til betennelsen har roet seg. Samtidig vil det være viktig å være i en viss bevegelse innenfor dine tålegrenser, og det høres jo ut til at du kan gå turer uten å få veldig vondt. Bevegelse i vann er sikkert helt greit så lenge du som sagt ikke tøyer strikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...