Gå til innhold

Bokklubber - argh! :-(

Anbefalte innlegg

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164029130' post='3398597]

Det er med Bokklubben jeg og sliter!

Hmfr

Tror jeg skal melde meg ut. Det er smart for min del uansett. Så fort jeg melder meg ut går det en måned eller to før jeg får en telefon hvor de tilbyr meg fem nye bøker for å bli medlem igjen.

De er greie sånn. :)

Fortsetter under...

Tror jeg skal melde meg ut. Det er smart for min del uansett. Så fort jeg melder meg ut går det en måned eller to før jeg får en telefon hvor de tilbyr meg fem nye bøker for å bli medlem igjen.

De er greie sånn. :)

Lurt! Hvordan gjør man det?

Da skriver du en streng mail til dem om saken og sier du melder deg ut om du ikke kan få endra medlemsskapet. Og da vil du at det skal være sånn at alle bøker i utgangspunktet er avbestilt, men at du får bestille aktivt de du ønsker. Sånn har jeg hatt det med noen etter å ha vært trofast medlem med altfor mange glemte avbestillinger.

Annonse

Gjest Humlepungen

Versågod her får du en plate melkesjolade av meg!*[_____]*

Hva med å ringe inn avbestillingen. Det går også an.

Kan tenke meg du har bestilt en hel haug med gratis velkomstbøker og nå må slite i et år med avbestillinger før du får melde deg ut.

*ler*

Det er ikke det at du har avbestilt den boken før - mens du var inne for å avbestille en annen bok?

Jeg er også medlem i flere av bokklubbene i De Norske Bokklubbene (eller noe i den duren).

Min erfaring er at mailen om at det er ny hovedbok kommer etter at de har lagt boka inn på siden min.

Derfor når jeg får den første mailen om ny bok i en av bokklubbene, så står det også hovedbøker fra de andre bokklubbene der. Jeg bestemmer meg da for hvilke jeg skal avbestille og hvilke jeg evt. skal beholde.

Et par dager senere får jeg gjerne ny mail om ny hovedbok - og det er da en av de jeg avbestilte før.

Hmmm, skjønte du noe av dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...