Signaturelle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 ..for sko til den kjolen?? Hvilken farge og hvilken type? Syns det er vanskelig med sko jeg... F.eks: Hvilken farge på sko er penest til en blå kjole? den gyldne regel om å ikke kombinere blått og svart synes jeg er grei å følge i hvert fall 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg fikk handlet i dag, sort dressjakke , topp i den plomme fargen som er nå (vet ikke hva fargen heter, lilla-aktig), og sorte skoletter . Har fra i fjor et ankelsidt sort skjørt , som jeg liker godt.(butikken hadde det i år også!) Det har sånne flagrene deler nederst. (Jøss for ei forklaring!) Skal kjøpe smykker i morgen, litt store. Og jeg har kortklipt hår nå, så da vil jeg ha store øredobber. Mulig i gullfarge, men ser an. Ja, sånn skal jeg gå Ok tror du? 0 Siter
punky brewster Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Nei, har ikke kjøpt noe. Men skal bruke en kjole fra forrige sesong. Pleier å kjøpe kjoler på halvpris i romjula. Men har kjøpt tre julekjoler til jentungen. 0 Siter
Nikki Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hm - har kjøpt mange kjoler i høst, så det blir enten en knall rosa en, en kobberfarget eller en ny lilla. Fint blir det uansett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.