Gå til innhold

Strekkmerker

jhs1365381042

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med «Complete action Anti-Stretch Mark Cream» fra Vichy? Har litt strekkmerker på rompe og lår og ønsker gjerne å få redusert dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke villet kaste bort en krone på remedier for å få vekk strekkmerker etter at de først har kommet. Det er underhuden som er sprukket, hva skal en krem utenpå hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke villet kaste bort en krone på remedier for å få vekk strekkmerker etter at de først har kommet. Det er underhuden som er sprukket, hva skal en krem utenpå hjelpe?

Men noe må jo hjelpe, i og med at andre får redusert strekkmerkene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe må jo hjelpe, i og med at andre får redusert strekkmerkene sine?

Er det virkelig noen som får redusert strekkmerkene sine på andre måter enn å ta tiden til hjelp? De blir ofte blekere etterhvert som tiden går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som får redusert strekkmerkene sine på andre måter enn å ta tiden til hjelp? De blir ofte blekere etterhvert som tiden går.

Har hørt om en del kremer, så lurer derfor på om noen har noen erfaringer.

Jeg er klar over at det er skader i underhuden og synes selv det høres litt rart ut at det da skal hjelpe med kremer, men i og med at noen da tydeligvis har fått positive resultater av de, vil jeg gjerne høre hvilke som er verdt å prøve. Jeg vil heller teste ut noe, før jeg bestemmer meg for at det ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at det er skader i underhuden og synes selv det høres litt rart ut at det da skal hjelpe med kremer, men i og med at noen da tydeligvis har fått positive resultater av de, vil jeg gjerne høre hvilke som er verdt å prøve. Jeg vil heller teste ut noe, før jeg bestemmer meg for at det ikke funker.

OK. Si i fra om du finne rnoe som funker, da. Jeg for min del tror ikke mer på sånt enn på slankepiller osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Strekkmerker er en permanent skade i underhuden, og lar seg ikke fjerne.

Men de blir mindre synlige i både størrelse og farge med tiden.

Dyre kremer som sier de kan gjøre noe med strekkmerker er bare designet for å tjene penger på desperate mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker er en permanent skade i underhuden, og lar seg ikke fjerne.

Men de blir mindre synlige i både størrelse og farge med tiden.

Dyre kremer som sier de kan gjøre noe med strekkmerker er bare designet for å tjene penger på desperate mennesker...

Hører mange sier det og det er sikkert helt rett, men det er veldig fristende å bli en del av statistikken over desperate mennesker.

Når du sier «med tiden», hvor lang tid da ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hører mange sier det og det er sikkert helt rett, men det er veldig fristende å bli en del av statistikken over desperate mennesker.

Når du sier «med tiden», hvor lang tid da ca?

Det tar noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk a-creme fra apoteket. Den er billig og drøy, og skal visstnok gjøre så du får mindre strekkmerker hvis du bruker kremen preventivt. Det er forresten en meget god krem til masse andre ting også.

Bedre enn å bruke masse penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Si i fra om du finne rnoe som funker, da. Jeg for min del tror ikke mer på sånt enn på slankepiller osv.

Bruk a-creme. Den hjelper mot nesten alt, og er drøy og god. Bruk den før du utbikler strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk a-creme fra apoteket. Den er billig og drøy, og skal visstnok gjøre så du får mindre strekkmerker hvis du bruker kremen preventivt. Det er forresten en meget god krem til masse andre ting også.

Bedre enn å bruke masse penger...

Takk :) Har du prøvd den selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk a-creme. Den hjelper mot nesten alt, og er drøy og god. Bruk den før du utbikler strekkmerker.

Jeg har allerede utviklet det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
jhs1365381042

Hei.

Prøv orflame sin anti stretch krem. Den fjerner iallefall den mørke fargen i merkene - virker innen 3-4 uker.

Takk! Har du prøvd den selv ? Vet du prisen og hvor får jeg tak i den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har du prøvd den selv ? Vet du prisen og hvor får jeg tak i den ?

du finner den på www.oriflame.no - og den koster 335,-. Hvis den ikke er på tilbud da...

Den heter: anti stretch mark cream

Har ikke prøvd den selv, men venninna mi har, og hennes merker ble mindre blå. De forsvinner jo ikke, da må man operere, men de blir hvertfall mindre synlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jhs1365381042

du finner den på www.oriflame.no - og den koster 335,-. Hvis den ikke er på tilbud da...

Den heter: anti stretch mark cream

Har ikke prøvd den selv, men venninna mi har, og hennes merker ble mindre blå. De forsvinner jo ikke, da må man operere, men de blir hvertfall mindre synlig :-)

Okei, tusen takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...