mariaflyfly Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Dø, jeg veit jeg ikke er oppegående altså men til og med jeg røyker ikke med unger i bilen. Godt å høre! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg har vokst opp med en røykende mor som røykte i bilen. Grusomt! Jeg mener at ansvarsfulle foreldre ikke røyker der det er barn - heller ikke i bilen. Dessverre finnes det mange røykende foreldre som ikke er ansvarsfulle. (Og nei, jeg sier ikke at alle foreldre som røyker ikke er ansvarsfulle!) Men en lov er kanskje å trekke det litt langt? 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Helt i orden for meg, bare jeg får beholde en plass utenfor mitt eget hus. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Da bør en vel forby gravide å røyke, ikke? Ja, det synes ihvertfall jeg...! 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg syns det er helt greit at det røykes i bil- og at det ikke er lover som skal regulere dette. Men klart, mener jeg barna bør slippe lasten med "passasjer startus" i en røykende bil. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Jeg trenger ingen forbud her. Jeg røyker,men ikke når barna er i bilen nei. Blir litt sprø av alle disse forbudene... 0 Siter
Gjest Apoteque Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Ja, det synes ihvertfall jeg...! Lett å håndheve et slikt forbud, ikke? 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Lett å håndheve et slikt forbud, ikke? Nei, slettes ikke... Men som det stod i artikkelen; "Jeg er ikke så opptatt av sanksjoner. Det viktigste er at man ved et forbud gir klar beskjed om at det ikke er akseptabelt å røyke i bilen når det er barn der." Dette synes jeg de burde få igjennom, og det kan gjerne gjelde ved graviditet også... Man skulle jo tro at voksne mennesker klarte å tenke seg til såpass selv, men som noen skrev lenger ned i tråden, så må noen ha det inn med t-skje. Og, nei... Dette er ikke et innlegg fra en fanatisk anti-røyker. Jeg røyker selv 20-30 pr dag, men synes at barna våre bør spares! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.