Gå til innhold

Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dø, jeg veit jeg ikke er oppegående altså men til og med jeg røyker ikke med unger i bilen.

Godt å høre! ;)

Skrevet

Jeg har vokst opp med en røykende mor som røykte i bilen. Grusomt!

Jeg mener at ansvarsfulle foreldre ikke røyker der det er barn - heller ikke i bilen.

Dessverre finnes det mange røykende foreldre som ikke er ansvarsfulle. (Og nei, jeg sier ikke at alle foreldre som røyker ikke er ansvarsfulle!)

Men en lov er kanskje å trekke det litt langt?

Skrevet

Helt i orden for meg, bare jeg får beholde en plass utenfor mitt eget hus.

Skrevet

Da bør en vel forby gravide å røyke, ikke?

Ja, det synes ihvertfall jeg...!

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg syns det er helt greit at det røykes i bil- og at det ikke er lover som skal regulere dette. Men klart, mener jeg barna bør slippe lasten med "passasjer startus" i en røykende bil.

Skrevet

Jeg trenger ingen forbud her. Jeg røyker,men ikke når barna er i bilen nei. Blir litt sprø av alle disse forbudene...

Gjest Apoteque
Skrevet

Ja, det synes ihvertfall jeg...!

Lett å håndheve et slikt forbud, ikke?

Skrevet

Lett å håndheve et slikt forbud, ikke?

Nei, slettes ikke... Men som det stod i artikkelen; "Jeg er ikke så opptatt av sanksjoner. Det viktigste er at man ved et forbud gir klar beskjed om at det ikke er akseptabelt å røyke i bilen når det er barn der."

Dette synes jeg de burde få igjennom, og det kan gjerne gjelde ved graviditet også...

Man skulle jo tro at voksne mennesker klarte å tenke seg til såpass selv, men som noen skrev lenger ned i tråden, så må noen ha det inn med t-skje.

Og, nei... Dette er ikke et innlegg fra en fanatisk anti-røyker. Jeg røyker selv 20-30 pr dag, men synes at barna våre bør spares!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...