justvi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hei, skrev om den blemmen min i forrige mail. jeg har klemt hull på den tidligere og da har den blødd masse. så gror den fint og blir "vanlig" igjen, svart/lilla. jeg kan klemme på den så den buler skikkelig ut, så går den inn igjen av seg selv etterhvert. den gjør ikke vondt. kan det hende den bare forsvinner? hvis det ikke er en blodblemme hva kan det være da? er det normalt å få en så stor føflekk foreksempel så fort? den er ca 1 cm lang og enhalv cm bred. noen ganger flat og noen ganger buler den ut. va 10 cm under navlen midt i kjønnshårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Synes det høres ut som en liten byll. La den være i fred så forsvinner de som regel av seg selv. Har slike med jevne mellomrom selv ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justvi Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Synes det høres ut som en liten byll. La den være i fred så forsvinner de som regel av seg selv. Har slike med jevne mellomrom selv ) hvor lenge skal jeg vente? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hvor lenge skal jeg vente? Nja, ville gitt det en ukes tid eller så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justvi Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Nja, ville gitt det en ukes tid eller så. har hatt den tre måneders tid nå.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.