Gå til innhold

Røyking utendørs

Anbefalte innlegg

Tøv! Alt jeg ber om er muligheten til å gå inn en dør e.l. uten å innhalere røyk jeg ikke har bedt om. For meg kan det gjerne finnes røykerom inne - bare andre slipper å bli plaget av det.

Og så blir jeg jævlig glad dersom jeg slipper å få en som stinker av en nyrøyka sneip ved siden av meg på flytoget.

Bedre med din lukt av sur fitte?

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

23

• Juneau

19

• sheba

17

• meg__123!

12

Mest aktive i denne tråden

Selv om jeg er ikke røyker så er jeg helt enig med deg...

Utrolig så utskjelte de som røyker blir etter røykeloven kom..

Vi er lovlig vilt!

Takk for støtten, sheba.

Tror tilogmed Høybråten hadde satt kaffen i halsen av det innlegget, og tenkt, ånei, skal de inn igjen...

de sutrer nå veldig selv også da...

Etter røykeloven så forstår jeg dem faktisk, ikke kan man røyke på utesteder og når de går ut så er det også galt..

hvorfor skal "ikke røykere" bestemme alt så lenge det er fullt lovlig å selge tobakksvarer?

Hvor skal de stå da?? milde himmel som dere kan sutre...

om det plager så mange som det enkelte ganger synes og gjøre, da må jeg lure på hvordan dere klarer å gå i en storby utendørs når kulda kommer og eksosen flyter.. unskyld meg, men jeg blir litt provosert på røykernes vegne her selv om jeg ikke røyker selv...

Mener du at de fleste røykere ikke er istand til å gå et antall meter vekk fra den døra allmuen skal gå gjennom?

Tøv! Alt jeg ber om er muligheten til å gå inn en dør e.l. uten å innhalere røyk jeg ikke har bedt om. For meg kan det gjerne finnes røykerom inne - bare andre slipper å bli plaget av det.

Og så blir jeg jævlig glad dersom jeg slipper å få en som stinker av en nyrøyka sneip ved siden av meg på flytoget.

Så vi skal ikke få lov å sitte på flytoget heller...

Vi må egne trikker, tog og fly. Hm, tror jeg kunne trives med det, ja! Sudrik!

Annonse

Etter røykeloven så forstår jeg dem faktisk, ikke kan man røyke på utesteder og når de går ut så er det også galt..

hvorfor skal "ikke røykere" bestemme alt så lenge det er fullt lovlig å selge tobakksvarer?

syns det er greit at de står ute jeg.. hvor ellers liksom. men inne blir for mye..

Jeg tipper at om 20 år er ikke tobakk lenger en lovlig salgsvare.

Mener du at de fleste røykere ikke er istand til å gå et antall meter vekk fra den døra allmuen skal gå gjennom?

det er ikke så lett om man er midt i byen, hvorfor skal man gjemme seg bort fordi om man røyker en sigarett? Det er fortsatt lov og røyke.

Røykeloven er streng nok synes jeg, helt enig med SDD her faktisk...

Annonse

Jeg tipper at om 20 år er ikke tobakk lenger en lovlig salgsvare.

Der tror jeg du tar feil..

men ingen av oss vet noe om det. om du oppfattet det så røyker jeg ikke selv, sluttet for lenge siden, uansett synes jeg hetsen mot røykere har gått altfor langt..

det er ikke så lett om man er midt i byen, hvorfor skal man gjemme seg bort fordi om man røyker en sigarett? Det er fortsatt lov og røyke.

Røykeloven er streng nok synes jeg, helt enig med SDD her faktisk...

Hvorfor er det din rett å forpeste lufta for andre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...