Gå til innhold

Røyking utendørs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

23

• Juneau

19

• sheba

17

• meg__123!

12

Mest aktive i denne tråden

Mener du at de fleste røykere ikke er istand til å gå et antall meter vekk fra den døra allmuen skal gå gjennom?

Haha, jeg ser for meg en sånn "vegg" av røykere som står midt foran døra (akkurat som om vi gjør det) og blåser rett mot alle ikke-røykerene som vil forbi. Skikkelig provoserende.

Jeg tror til dags dato jeg ennå ikke har sett en sånn røyke-gjeng stå i veien når jeg skal inn, jeg. De fleste står litt på siden og blåser utover.

Jeg tror dere leter etter problemer, jeg...

Hadde ikke det vært kult da med egne busser og fly så kunne vi røkt så mye vi ville.

Ideèn er glimrende den! Og så mange koselig mennesker jeg ville være sikker på å møte der!

Ingen sutrende ikke-røykere som skuler stygt på en, med mord i tankene.

Tenk å være så gal og sette seg ned ved siden av en ikke-røyker. De burde være tvunget til å bære skilt....

Annonse

Ditto. Er pubertale uttrykksformer din fattige omgang med språket når du ikke har noen argumenter for din sak?

Utrykket var først og fremst ment i overført betydning, noe du tydelig demonstrere sannhetsgehaltet i. Om det også skulle gjelde i bokstavelig forstand så vil vel ikke det akkurat overraske heller.

Så mener du at det er ikke-røykernes problem at de blir forpestet av røykerne?

Det og være fanatisk er noe jeg avskyr i alle former...

Vi blir aldri enige i dette spørsmålet, jeg ser ingen forskjell på folk enten de røyker eller ikke..

men du må selvfølgelig mene hva du vil..

Haha, jeg ser for meg en sånn "vegg" av røykere som står midt foran døra (akkurat som om vi gjør det) og blåser rett mot alle ikke-røykerene som vil forbi. Skikkelig provoserende.

Jeg tror til dags dato jeg ennå ikke har sett en sånn røyke-gjeng stå i veien når jeg skal inn, jeg. De fleste står litt på siden og blåser utover.

"Jeg tror dere leter etter problemer, jeg... "

Tru'kke det gitt.. Det hadde vært mye bedre at røykerne fikk beholde røykerom inne.

Du er selv med på demonisering av andre svake grupper. Jeg har merket meg det.

Har merket meg at du mener at islamisiter og andre representanter for vår tids nazisme er "svake grupper".

Er det meningen at jeg skal bry meg din sinnsvake ralling?

Ideèn er glimrende den! Og så mange koselig mennesker jeg ville være sikker på å møte der!

Ingen sutrende ikke-røykere som skuler stygt på en, med mord i tankene.

Tenk å være så gal og sette seg ned ved siden av en ikke-røyker. De burde være tvunget til å bære skilt....

Kjempeide.

Alle ikke-røykere må heretter gå med merke på jakka slik at vi vet hvem vi ikke behøver å snakke med ;o)

Annonse

Det og være fanatisk er noe jeg avskyr i alle former...

Vi blir aldri enige i dette spørsmålet, jeg ser ingen forskjell på folk enten de røyker eller ikke..

men du må selvfølgelig mene hva du vil..

Du må gjerne få kalle folk fanatikere, eller bruke andre mindre pene ord på dine meningsmotstandere. Jeg ber bare om noe så enkelt som å slippe å puste inn andres røyk.

Jeg skal på sykehuset til mandag og der gjør alle det. Dvs blåser røyk på alle som skal inn og det bare i protest for at røykerommet ble stengt av Høybråten.

For ordens skyld kan jeg fortelle at det er en annen inngang også der ingen røyker og det er hovedinngangen. Likevel går ingen inn der.

Gjest Kveldens nattevakt

Jeg sa ut av røykerommene, og har til dags dato aldri skjønt hvorfor folk ikke kan få røyke i egne rom.

For det første koster det oss en formue å gi deg behandling for den kreften du pådrar deg. For det andre koster det oss en ny formue å holde deg på avdeling for smertlindring slik at dine siste uker blir anstendige.

Startet du røykingen tidlig nok, skal vi bruke ressurser på å følge opp avkommet ditt også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...