Gå til innhold

Røyking utendørs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrykket var først og fremst ment i overført betydning, noe du tydelig demonstrere sannhetsgehaltet i. Om det også skulle gjelde i bokstavelig forstand så vil vel ikke det akkurat overraske heller.

Jøsses sier jeg da.... Jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av en som trekker frem kjønnsuttrykk på sine meningsmotstandere i mangel av ordentelige argumenter.

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

23

• Juneau

19

• sheba

17

• meg__123!

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp!

Litt stort, så vi kan gå laaange veier utenom dem også...

Ja, for vi lukter jo så jævli at det kan de få slippe unna :o)

Skrevet

Jeg skal på sykehuset til mandag og der gjør alle det. Dvs blåser røyk på alle som skal inn og det bare i protest for at røykerommet ble stengt av Høybråten.

For ordens skyld kan jeg fortelle at det er en annen inngang også der ingen røyker og det er hovedinngangen. Likevel går ingen inn der.

Nei, de leter rundt hele sykehuset bare for å finne oss, for å ha noe å klage inne hos legen og til alle andre etterpå...

Skrevet

Problemer med det eller?

ja.. virker ikke som du tåler litt kritikk.. dere måå liksom forsvare den røyken.

Skrevet

Du må gjerne få kalle folk fanatikere, eller bruke andre mindre pene ord på dine meningsmotstandere. Jeg ber bare om noe så enkelt som å slippe å puste inn andres røyk.

Det kan du ikke be om så lenge tobakk er tilatt og selge..

hvorfor i alle dager skulle de la være og røyke fordi du tar deg en tur til byen? de fjernet røykerom osv innendørs da må de vel få ta seg en røyk utendørs?

og tenk om de skulle begå den virkelig store synden og røyke innendørs hos seg selv mens et barn oppholdt seg i samme rom?

det er håpløst og diskutere med enkelte av ikkerøykere, men det visste jeg jo fra før..

Mest sannsynlig har du aldri vært vanerøyker selv.. da er du temmelig lik svogeren min, han tålte ikke røyk, pussa øyne og dryppa seg i ett sett hjemme hos svigermor, men jeg henta han fra en pub engang og da røykte jeg selv, lufta var helt tett av røyk på puben, men pussig nok tålte han det, kanskje alkoholen hjalp litt:)

Skrevet

For det første koster det oss en formue å gi deg behandling for den kreften du pådrar deg. For det andre koster det oss en ny formue å holde deg på avdeling for smertlindring slik at dine siste uker blir anstendige.

Startet du røykingen tidlig nok, skal vi bruke ressurser på å følge opp avkommet ditt også.

Uffda. Trives du ikke i arbeidet ditt?

De som drikker mye, spiser mye? Hva skal vi gjøre med dem.

Utrivelig at folk blir syke, ikke sant?

Skrevet

ja.. virker ikke som du tåler litt kritikk.. dere måå liksom forsvare den røyken.

Forsvarer den ikke en plass!

Men vi kan vel behandles som mennesker og ikke som noen uønskede vesener fra en annen planet.

Juneau sa at han håpte ingen som nettopp hadde tatt seg en røyk, satte seg ved siden av h*n på flytoget....

Skrevet

Smisking er alltid lovlig og gir uventede fordeler...

*lol*

jeg vet hvordan det er og være røyker overfor "visse personer", hehe selv om jeg sluttet selv så gjør jeg ingenting av røyklukt.. selvfølgelig kjenner jeg det bedre nå, men hva så?

synes denne røykmobbingen har gått altfor langt..

Skrevet

Forsvarer den ikke en plass!

Men vi kan vel behandles som mennesker og ikke som noen uønskede vesener fra en annen planet.

Juneau sa at han håpte ingen som nettopp hadde tatt seg en røyk, satte seg ved siden av h*n på flytoget....

ja den er kanskje litt drøy.. :/

Skrevet

Nei, de leter rundt hele sykehuset bare for å finne oss, for å ha noe å klage inne hos legen og til alle andre etterpå...

Jeg har aldri fått noen klage der annet enn av en medpasient og et par nebbete nattevakter. Og jeg har vært der endel ganger.

Folk gidder ikke å gå noen skritt ekstra nei.

Gjest Big little Brother
Skrevet

Har merket meg at du mener at islamisiter og andre representanter for vår tids nazisme er "svake grupper".

Er det meningen at jeg skal bry meg din sinnsvake ralling?

Nei. jeg husker at du ønsket at alle muslimer skulle fjernes fra Norge.

Jeg reagerer på krenking av

muslimers menneskerettigheter, som andres.

Det er en annen debatt en denne som du prøver å forsøple ved å

morske deg overfor flisa og andre ved å ta i bruk vulgære uttrykk.

Du har tatt en for mye i kveld?Uansett sier klokken at der er lurt å ta kvelden. For den som har et liv i morgen.

Skrevet

Jøsses sier jeg da.... Jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av en som trekker frem kjønnsuttrykk på sine meningsmotstandere i mangel av ordentelige argumenter.

Tror kanskje poenget hans er at det er mye som lukter og forpester tilværelsen her i verden.

Diesel og bensin fra biler, svettelukt, sterk parfyme, fjerter og mye annet morsomt.

Skrevet

hvorfor i alle dager skulle de la være og røyke fordi du tar deg en tur til byen? de fjernet røykerom osv innendørs da må de vel få ta seg en røyk utendørs?

og tenk om de skulle begå den virkelig store synden og røyke innendørs hos seg selv mens et barn oppholdt seg i samme rom?

det er håpløst og diskutere med enkelte av ikkerøykere, men det visste jeg jo fra før..

Mest sannsynlig har du aldri vært vanerøyker selv.. da er du temmelig lik svogeren min, han tålte ikke røyk, pussa øyne og dryppa seg i ett sett hjemme hos svigermor, men jeg henta han fra en pub engang og da røykte jeg selv, lufta var helt tett av røyk på puben, men pussig nok tålte han det, kanskje alkoholen hjalp litt:)

Hør her: Jeg ber ikke om noe urimelig - bare at røykerne kan trekke seg noen meter vekk fra den døra de står utenfor. Og jo: Jeg kan faktisk forlange det selv om røyk enn så lenge er lovlig salgsvare.

Jeg forventer derimot IKKE at folk skal slutte å røyke "bare fordi jeg skal en tur til byen", som du så intelligent uttrykker det. Bare at den offentlige døra jeg skal inn ikke er innhyllet i en røyksky.

Har du tungt for det - eller skal jeg forklare deg det enda en gang til?

Skrevet

jeg vet hvordan det er og være røyker overfor "visse personer", hehe selv om jeg sluttet selv så gjør jeg ingenting av røyklukt.. selvfølgelig kjenner jeg det bedre nå, men hva så?

synes denne røykmobbingen har gått altfor langt..

Jeg kjenner også røyklukt av meg selv tilogmed. Særlig hvis håret ikke er nyvasket og jeg henter posten i regn. Det lukter ikke godt!

Så jeg er alltid nydusjet og i rene klær, når jeg skal ut blant folk.

Skrevet

Hør her: Jeg ber ikke om noe urimelig - bare at røykerne kan trekke seg noen meter vekk fra den døra de står utenfor. Og jo: Jeg kan faktisk forlange det selv om røyk enn så lenge er lovlig salgsvare.

Jeg forventer derimot IKKE at folk skal slutte å røyke "bare fordi jeg skal en tur til byen", som du så intelligent uttrykker det. Bare at den offentlige døra jeg skal inn ikke er innhyllet i en røyksky.

Hun har nok litt tungt for det, ja, dessverre er ikke alle like superintelligente som deg.

Jeg vil ikke forpestes av eksos og har heller bil, vil du slutte å kjøre bil for min skyld...?

Skrevet

Sorry, sheba, sa til Juneau, at du nok har litt tungt for det...

*mente det ikke en plass, vet du*

Skrevet

Hun har nok litt tungt for det, ja, dessverre er ikke alle like superintelligente som deg.

Jeg vil ikke forpestes av eksos og har heller bil, vil du slutte å kjøre bil for min skyld...?

IKKE bil, skal det være

Skrevet

fakta er at de kan gjerne være limt til den døra så lenge de står utendørs..

jeg mener ikke og være usaklig her, forstå meg rett, men jeg forsøker og påpeke at røykere har blitt forvist ut på gata, ok... men når de ikke kan det engang??

Min hybelboer røyker, og det er faktisk 8 meter fra hans ingang til min, om jeg har verandadøren åpen så kan jeg veldig godt kjenne røyken om jeg står på verandaen min, til ogmed i stuen. så...... hvor langt bort bør de?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...