Gå til innhold

Haster! Valg av p-piller

Anbefalte innlegg

Alle pillene er jo like, så jeg bare spiser til jeg finner ut at jeg vil ha en ukes pause, eller får en liten småblødning.

Merker ingen symptom på at jeg ikke har mensen. Ikke noe kvalme.

ok.. jeg har alltid tatt de hvite pillene også, slik at jeg får mensen.. hadde vært deilig å slippe noen ganger, men hørt at noen blir kvalme..

Fortsetter under...

ok.. jeg har alltid tatt de hvite pillene også, slik at jeg får mensen.. hadde vært deilig å slippe noen ganger, men hørt at noen blir kvalme..

Jeg har ikke hvite piller på mitt brett.

Men det er jo bare til og prøve. Jeg fikk det av legen, slik at jeg kunne styre mensen selv, for den kom jo alltid når jeg skulle på sykehuset. Han sa det var greitt og styre det selv.

Jeg har ikke hvite piller på mitt brett.

Men det er jo bare til og prøve. Jeg fikk det av legen, slik at jeg kunne styre mensen selv, for den kom jo alltid når jeg skulle på sykehuset. Han sa det var greitt og styre det selv.

ok, du har yasmin 21? jeg har 28.. men jeg kan vel hoppe over de hvite. blir jo det samme..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...