Gå til innhold

Balsamere håret etter hårkur?

Gjest Alt er tiltak

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak

Er det slik at man alltid skal avslutte hårvasken med balsam etter hårkuren? En frisør fortalte meg dette men jeg stoler ikke helt det før jeg hører andres meninger om dette?Shampo-hårkur-balsam

Aldri hørt om det før.. pleide ta hårkuren tilslutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Underskrift

Ja. Det er den riktige rekkefølgen. Sånn jeg har lært det i alle fall.

Hårkur åpner hårstrå, eller noe i den duren og balsam lukker igjen.

Men om det stemmer vet jeg ikke, men det er nå i alle fall det jeg har blitt forklart.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Samme her.. Syntes jeg også!

det er forskjellig fra kur til kur. noen kurer slipper du dette. kan være frisøren din har sagt det fordi det er slik med den du har kjøpt. og da er det slik: shampo åpner skjellaget, så setter du i kuren og lar den virke, så lukker du skjellaget med balsam for å få best mulig virkning av kuren!!!! hør på frisøren din som jobber med de produktene hver dag, og som vet hva som er best for håret ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest milliee

Du behøver ikke bruke balsam etter hårkur, men om håret blir veldig flokete etter hårkuren og du greier ikke gre det ut, så bør du ta i balsam...

Hvis ikke er det helt greit å kun bruke shampo-hårkur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...