Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er det slik at man alltid skal avslutte hårvasken med balsam etter hårkuren? En frisør fortalte meg dette men jeg stoler ikke helt det før jeg hører andres meninger om dette?Shampo-hårkur-balsam Aldri hørt om det før.. pleide ta hårkuren tilslutt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, høres rart ut.. Jeg bruker ikke balsam, men hårkur ca en gang pr uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, høres rart ut.. Jeg bruker ikke balsam, men hårkur ca en gang pr uke. Samme her.. Syntes jeg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det spiller ingen rolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underskrift Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja. Det er den riktige rekkefølgen. Sånn jeg har lært det i alle fall. Hårkur åpner hårstrå, eller noe i den duren og balsam lukker igjen. Men om det stemmer vet jeg ikke, men det er nå i alle fall det jeg har blitt forklart. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vekten87 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 nope ingen balsam etter en hårkur, da forsvinner vitsen med kuren... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heegu Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Samme her.. Syntes jeg også! det er forskjellig fra kur til kur. noen kurer slipper du dette. kan være frisøren din har sagt det fordi det er slik med den du har kjøpt. og da er det slik: shampo åpner skjellaget, så setter du i kuren og lar den virke, så lukker du skjellaget med balsam for å få best mulig virkning av kuren!!!! hør på frisøren din som jobber med de produktene hver dag, og som vet hva som er best for håret ditt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milliee Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du behøver ikke bruke balsam etter hårkur, men om håret blir veldig flokete etter hårkuren og du greier ikke gre det ut, så bør du ta i balsam... Hvis ikke er det helt greit å kun bruke shampo-hårkur 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.