Gå til innhold

Uten en tråd (Trådløs)

Gjest Den fete på fire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• Lillemus

6

• jubalong70

2

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Men om du ønsker å gjøre noe med det, så er det jo mulig. Bare ikke tro at det finnes noen snarveier.

Det som ser ut til å være for godt til å være sant er ofte det.

Litt omlegging i mat og treningsvaner vil være med på å snu trenden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - da var vi i gang med kampanjen Uten en tråd - på freddan! Noen kom før meg på forumet, og det er helt greit :-)

Vekt forrige helg: 66,6 kg

Mål: 62 kg

Dagens vekt: 66,8 kg :-(

Dette var ikke helt etter planen... Jeg som synes jeg har spist litt mindre og vært mer bevisst på mange små måltider..... Men litt chips og litt godterier har det blitt i løpet av uka....

Men i fjor høst da jeg skulle ta av noen kilo oppdaget jeg at vekta raste oppover. Etter en stund forstod jeg at batteriene på vekta måtte skiftes *LOL*

Kanskje jeg skal spandere nye knappcellebatterier i år og?

Konklusjon: Elendig start for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så lyst til å skrive vekta, men kan skrive vektnedgangen. Fra forrige fredag til i dag har jeg gått ned 1,3 kg.

Kjempeflink er du! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å skrive hva jeg veier, men siden tirsdag har jeg gått ned hele 1,5 kg ifølge vekta. Men jeg tror egentlig ikke det stemmer helt, for på tirsdag veide jeg meg utpå dagen etter å ha spist frokost. I dag veide jeg meg før frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theoline

62 kilo i dag mårrest, skal liksom ned på 57 da!

Men har endelig fått et spark i ræva til å trappe opp trimminga igjen da, så håper det fungerer kjapt!

Har ikke veid meg på mange måneder, så jeg grudde meg til i dag, hår gått opp en del siden sist ja, desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Ja - da var vi i gang med kampanjen Uten en tråd - på freddan! Noen kom før meg på forumet, og det er helt greit :-)

Dette var ikke helt etter planen... Jeg som synes jeg har spist litt mindre og vært mer bevisst på mange små måltider..... Men litt chips og litt godterier har det blitt i løpet av uka....

Men i fjor høst da jeg skulle ta av noen kilo oppdaget jeg at vekta raste oppover. Etter en stund forstod jeg at batteriene på vekta måtte skiftes *LOL*

Jeg bytta batterier i vekta i dag. Kan anbefales ;o)

Jeg vil bli veldig glad om jeg ser 6 tallet i neste uke, f.eks. 69,8 kg. Jeg bare MÅ gjøre en innsats for å krympe flesket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta batterier i vekta i dag. Kan anbefales ;o)

Jeg vil bli veldig glad om jeg ser 6 tallet i neste uke, f.eks. 69,8 kg. Jeg bare MÅ gjøre en innsats for å krympe flesket...

Kjæresten og jeg har inngått en avtale om å bli flinkere til å røre på oss så i helga skal vi gå tur - skikkelig GÅ! - både lørdag og søndag, det har vi tatt hverandre i hånda på! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å skrive hva jeg veier, men siden tirsdag har jeg gått ned hele 1,5 kg ifølge vekta. Men jeg tror egentlig ikke det stemmer helt, for på tirsdag veide jeg meg utpå dagen etter å ha spist frokost. I dag veide jeg meg før frokost.

Du bør alltid veie deg til samme tid på dagen. Jeg pleier å veie meg når jeg står opp, før frokost, men etter å ha vært på do, det kan jaggu være over en halvkilo forskjell på før og etter dobesøk!

Om du ikke får en helt reell vekt så får du i alle fall den reelle vektendringen da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flystripa

Kjæresten og jeg har inngått en avtale om å bli flinkere til å røre på oss så i helga skal vi gå tur - skikkelig GÅ! - både lørdag og søndag, det har vi tatt hverandre i hånda på! :o)

Det er en god avtale! Ut å røre på kroppen! Mitt mål for uka som kommer er å gå tur, og å gå på vekta med litt minus neste fredag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint gå opp og ned et par kilo på et døgn. Vei deg på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men i fjor høst da jeg skulle ta av noen kilo oppdaget jeg at vekta raste oppover. Etter en stund forstod jeg at batteriene på vekta måtte skiftes *LOL*"

En blodtrykksmåler viste høyere og høyere trykk, pasienten og legen begynte å bli nervøse. Da trykket nådde 320/200, da ble batteriene sjekket. Med nye batterier ble plutselig alt bare fryd, med 130/85 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men i fjor høst da jeg skulle ta av noen kilo oppdaget jeg at vekta raste oppover. Etter en stund forstod jeg at batteriene på vekta måtte skiftes *LOL*"

En blodtrykksmåler viste høyere og høyere trykk, pasienten og legen begynte å bli nervøse. Da trykket nådde 320/200, da ble batteriene sjekket. Med nye batterier ble plutselig alt bare fryd, med 130/85 :-)

Uff - hørtes dramatisk ut!

Men vet du hvor lenge sånne knappcellebatterier egentlig bør vare? Regner med at det er 12-13 mnd siden jeg byttet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...