Lillemus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Uff - hørtes dramatisk ut! Men vet du hvor lenge sånne knappcellebatterier egentlig bør vare? Regner med at det er 12-13 mnd siden jeg byttet dem. Batteriet på min vekt skal tåle mange tusen veiinger tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har vært 83,3, men i dag viste vekta 84,4. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Uff - hørtes dramatisk ut! Men vet du hvor lenge sånne knappcellebatterier egentlig bør vare? Regner med at det er 12-13 mnd siden jeg byttet dem. Det avhenger av kvalitet og hvor mye de tappes i f t hvor mye kapasitet de har. Men brukes de ikke, så tappes de likevel ut på 3-5 år i romstemperatur. Og det sa deg ingenting :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du bør alltid veie deg til samme tid på dagen. Jeg pleier å veie meg når jeg står opp, før frokost, men etter å ha vært på do, det kan jaggu være over en halvkilo forskjell på før og etter dobesøk! Om du ikke får en helt reell vekt så får du i alle fall den reelle vektendringen da. ) Veide meg på morgenen sist også, men da etter å ha spist et par knekkebrød til frokost + et par kopper kaffe, det utgjør vel ikke en og en halv kilo? *optimistisk* Men jeg skal fra nå av gjøre som deg og gå på vekta etter dobesøk og før frokost ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kjempeflink er du! ) Takker og bukker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg orker ikke tanken på å gå på vekten etter at alle de 8 kiloene jeg mistet første halvår kom på igjen etter to sommermnd uten at jeg helt skjønner det. Vet jeg er alt for tung, så kanskje jeg klarer å mote meg opp og skriver inn her en fredag jeg også. Synes dere er flinke ) Stå på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg orker ikke tanken på å gå på vekten etter at alle de 8 kiloene jeg mistet første halvår kom på igjen etter to sommermnd uten at jeg helt skjønner det. Vet jeg er alt for tung, så kanskje jeg klarer å mote meg opp og skriver inn her en fredag jeg også. Synes dere er flinke ) Stå på. Finn ei bukse du har lyst til å passe innen en definert dato - og så jobber du mot det målet!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Finn ei bukse du har lyst til å passe innen en definert dato - og så jobber du mot det målet!!!!! *Hahaha* I fjor høst kom min kjære med en dongeribukse han ikke hadde sjangs til å få igjen - jeg flirte rått og skulle ta den på, men jeg hadde faen ikke sjangs jeg heller! Da bestemte jeg meg for at til sommeren 2006 skulle jeg gå inn i den, men *Kremt* den ligger nå fremdeles innerst i klesskapet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Finn ei bukse du har lyst til å passe innen en definert dato - og så jobber du mot det målet!!!!! ) Det var dette med å komme igang da. Takk for tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Forrige lørdag: 74.8 kg Ønsket vekt: 61 kg Dagens vekt: 73.1 kg Jeg tror kanskje jeg veide ca 500 gr mer enn jeg pleier forrige lørdag. Var dagen før jeg skulle få mensen, så jeg har nok ikke egentlig gått ned 1.7 kg. Blir nok rundt 1.2 kanskje. Har prøvd å spise litt oftere, ca hver 3-4 time og spise knekkebrød i stedet for brød. Og litt mindre middag. Ser jo ut som det virker. Har begynt å sykle 5 min hver dag.. Hehe.. Ikke så mye men det er en start. Jeg har veldig lett for å gå lei, så er bedre å starte rolig for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja - da var vi i gang med kampanjen Uten en tråd - på freddan! Noen kom før meg på forumet, og det er helt greit :-) Vekt forrige helg: 66,6 kg Mål: 62 kg Dagens vekt: 66,8 kg :-( Dette var ikke helt etter planen... Jeg som synes jeg har spist litt mindre og vært mer bevisst på mange små måltider..... Men litt chips og litt godterier har det blitt i løpet av uka.... Men i fjor høst da jeg skulle ta av noen kilo oppdaget jeg at vekta raste oppover. Etter en stund forstod jeg at batteriene på vekta måtte skiftes *LOL* Kanskje jeg skal spandere nye knappcellebatterier i år og? Konklusjon: Elendig start for min del! Jeg tok feil av dagene og skrev den på torsdag. mvh Garfield ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det avhenger av kvalitet og hvor mye de tappes i f t hvor mye kapasitet de har. Men brukes de ikke, så tappes de likevel ut på 3-5 år i romstemperatur. Og det sa deg ingenting :-) Du glemte å gi oss vekta di. ;o) mvh Garfield 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du glemte å gi oss vekta di. ;o) mvh Garfield Jeg glemmer aldri noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg glemmer aldri noe. Vet det. Du er heller ikke lettlurt. ) mvh Garfield 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vet det. Du er heller ikke lettlurt. ) mvh Garfield Jeg veier ca en halv elgkalv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg veier ca en halv elgkalv. Hvor lang er en tråd? *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg tok feil av dagene og skrev den på torsdag. mvh Garfield ) Du er tilgitt - under tvil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvor lang er en tråd? *s* Så lang som nødvendig, og noen ganger kortere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg veier ca en halv elgkalv. En slank eller velfødd elgkalv? ;o) (å, gud så intr. å vite folks vekt, hi hi;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du er tilgitt - under tvil! ;o) Jeg startet den just for fun, hi, hi, hi, ... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.