Gå til innhold

Uten en tråd (Trådløs)

Gjest Den fete på fire

Anbefalte innlegg

Uff - hørtes dramatisk ut!

Men vet du hvor lenge sånne knappcellebatterier egentlig bør vare? Regner med at det er 12-13 mnd siden jeg byttet dem.

Batteriet på min vekt skal tåle mange tusen veiinger tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• Lillemus

6

• jubalong70

2

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Uff - hørtes dramatisk ut!

Men vet du hvor lenge sånne knappcellebatterier egentlig bør vare? Regner med at det er 12-13 mnd siden jeg byttet dem.

Det avhenger av kvalitet og hvor mye de tappes i f t hvor mye kapasitet de har. Men brukes de ikke, så tappes de likevel ut på 3-5 år i romstemperatur.

Og det sa deg ingenting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør alltid veie deg til samme tid på dagen. Jeg pleier å veie meg når jeg står opp, før frokost, men etter å ha vært på do, det kan jaggu være over en halvkilo forskjell på før og etter dobesøk!

Om du ikke får en helt reell vekt så får du i alle fall den reelle vektendringen da. :o)

Veide meg på morgenen sist også, men da etter å ha spist et par knekkebrød til frokost + et par kopper kaffe, det utgjør vel ikke en og en halv kilo?

*optimistisk*

Men jeg skal fra nå av gjøre som deg og gå på vekta etter dobesøk og før frokost :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakki1365380609

Jeg orker ikke tanken på å gå på vekten etter at alle de 8 kiloene jeg mistet første halvår kom på igjen etter to sommermnd uten at jeg helt skjønner det. Vet jeg er alt for tung, så kanskje jeg klarer å mote meg opp og skriver inn her en fredag jeg også. Synes dere er flinke :o) Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke tanken på å gå på vekten etter at alle de 8 kiloene jeg mistet første halvår kom på igjen etter to sommermnd uten at jeg helt skjønner det. Vet jeg er alt for tung, så kanskje jeg klarer å mote meg opp og skriver inn her en fredag jeg også. Synes dere er flinke :o) Stå på.

Finn ei bukse du har lyst til å passe innen en definert dato - og så jobber du mot det målet!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ei bukse du har lyst til å passe innen en definert dato - og så jobber du mot det målet!!!!!

*Hahaha* I fjor høst kom min kjære med en dongeribukse han ikke hadde sjangs til å få igjen - jeg flirte rått og skulle ta den på, men jeg hadde faen ikke sjangs jeg heller! Da bestemte jeg meg for at til sommeren 2006 skulle jeg gå inn i den, men *Kremt* den ligger nå fremdeles innerst i klesskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakki1365380609

:o) Det var dette med å komme igang da. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige lørdag: 74.8 kg

Ønsket vekt: 61 kg

Dagens vekt: 73.1 kg

Jeg tror kanskje jeg veide ca 500 gr mer enn jeg pleier forrige lørdag. Var dagen før jeg skulle få mensen, så jeg har nok ikke egentlig gått ned 1.7 kg.

Blir nok rundt 1.2 kanskje.

Har prøvd å spise litt oftere, ca hver 3-4 time og spise knekkebrød i stedet for brød.

Og litt mindre middag.

Ser jo ut som det virker.

Har begynt å sykle 5 min hver dag.. Hehe.. Ikke så mye men det er en start. Jeg har veldig lett for å gå lei, så er bedre å starte rolig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den fete på fire

Ja - da var vi i gang med kampanjen Uten en tråd - på freddan! Noen kom før meg på forumet, og det er helt greit :-)

Vekt forrige helg: 66,6 kg

Mål: 62 kg

Dagens vekt: 66,8 kg :-(

Dette var ikke helt etter planen... Jeg som synes jeg har spist litt mindre og vært mer bevisst på mange små måltider..... Men litt chips og litt godterier har det blitt i løpet av uka....

Men i fjor høst da jeg skulle ta av noen kilo oppdaget jeg at vekta raste oppover. Etter en stund forstod jeg at batteriene på vekta måtte skiftes *LOL*

Kanskje jeg skal spandere nye knappcellebatterier i år og?

Konklusjon: Elendig start for min del!

Jeg tok feil av dagene og skrev den på torsdag.

mvh

Garfield

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den fete på fire

Det avhenger av kvalitet og hvor mye de tappes i f t hvor mye kapasitet de har. Men brukes de ikke, så tappes de likevel ut på 3-5 år i romstemperatur.

Og det sa deg ingenting :-)

Du glemte å gi oss vekta di.

;o)

mvh

Garfield

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...