Gå til innhold

louis vuitton

Anbefalte innlegg

Skrevet

""Alle" jeg kjenner har en slik veske."

Da kjenner du feil type mennesker ;)

Mine venner frekventerer i allefall ikke disse sidene... ;)

Forresten var vel å si "alle" litt i meste laget, selv i gåsetegn.

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

26

• Lillemus

14

• flisa

13

• Mañana

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bare det at noen ser status i vesker er helt utrolig.

Det ser ufattelig dumt ut å vandre rundt med vesker eller hva det nå måtte være til flere tusen kroner. Det minner mest om et rop som sier: "SE PÅ MEEEEIIJJJ, JEG HAR PEEENGER".

Det ser bare utrolig dumt ut.

Men jeg er nok ikke vant til den type kretser. Ikke fordi jeg ikke omgås folk med mye penger, men de har aldri vært av typen som må vise det til alle, og lever som folk flest.

Men at man viser man har penger ved å gå med slik veske blir ikke helt riktig tror jeg. Noen lever på ris i lange tider for å få råd til det hotteste, og litt i overkant dyre.

Det er vel mer en prioriteringssak. Jeg lar meg ikke imponere av en dyr veske i alle fall. :)

Skrevet

Jeg synes ikke LV er fine engang.

dessuten så er det så mange kopier i omløp, at dersom jeg plutselig hadde troppet opp med en slik veske en dag, hadde sikkert 99% av folka rundt meg trodd at jeg hadde kjøpt en "feik"! ;-)

Skrevet

Nei, de er definitivt ikke min stil.

Men jeg har en Dolce og Gabbana-veske,den er dritkul! Riktignok er det en fake-utgave, kjøpt billig i Bulgaria, men det driter jeg i. ;-P

Jeg har fått masse skryt for den vesken. *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...