Idéfix Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 ""Alle" jeg kjenner har en slik veske." Da kjenner du feil type mennesker Mine venner frekventerer i allefall ikke disse sidene... Forresten var vel å si "alle" litt i meste laget, selv i gåsetegn. 0 Siter
Idéfix Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Bare det at noen ser status i vesker er helt utrolig. Det ser ufattelig dumt ut å vandre rundt med vesker eller hva det nå måtte være til flere tusen kroner. Det minner mest om et rop som sier: "SE PÅ MEEEEIIJJJ, JEG HAR PEEENGER". Det ser bare utrolig dumt ut. Men jeg er nok ikke vant til den type kretser. Ikke fordi jeg ikke omgås folk med mye penger, men de har aldri vært av typen som må vise det til alle, og lever som folk flest. Men at man viser man har penger ved å gå med slik veske blir ikke helt riktig tror jeg. Noen lever på ris i lange tider for å få råd til det hotteste, og litt i overkant dyre. Det er vel mer en prioriteringssak. Jeg lar meg ikke imponere av en dyr veske i alle fall. 0 Siter
morsan Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg synes ikke LV er fine engang. dessuten så er det så mange kopier i omløp, at dersom jeg plutselig hadde troppet opp med en slik veske en dag, hadde sikkert 99% av folka rundt meg trodd at jeg hadde kjøpt en "feik"! ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Aldri hørt om - måtte Google: http://images.google.com/images?hl=no&q=louis+vuitton åja - dæven - de er like stygge som slike burbery-saker og ting: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=burbery JÆVLA SCHTØGT! Jævla støgt ja. Ihvertfall Burberry. LV er hakket bedre, men ingen av dem er min stil. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Nei, de er definitivt ikke min stil. Men jeg har en Dolce og Gabbana-veske,den er dritkul! Riktignok er det en fake-utgave, kjøpt billig i Bulgaria, men det driter jeg i. ;-P Jeg har fått masse skryt for den vesken. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.