Gjest Flystripa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 For noen år siden så jeg en slankekalkulator. Tror det var på Grete Roede sine nettsider. Kan noen hjelpe meg? Det jeg mener er at man i et regnestykke taster inn sin nåværende vekt (+ høyde), også regner kalkulatoren ut hva man kan gå ned i antall kilo på f.eks 7 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jkJGGD Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Søk på nett etter BMI-kalkulator, da finner du det :-) (body mass index)....finnes fortsatt på grete roede tror jeg...evt slankenett.no... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Søk på nett etter BMI-kalkulator, da finner du det :-) (body mass index)....finnes fortsatt på grete roede tror jeg...evt slankenett.no... Tror ikke det er Bmi-kalkulator hun er ute etter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tror ikke det er Bmi-kalkulator hun er ute etter Nei, det har du rett i. Det er en annen kalkulator, som sikkert ikke finnes lengre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.