Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Stemmer det at det er mye fett i egg? En venninne påstod det.. Men jeg er veldig glad i egg..Dessuten er det ganske billig. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har hørt at egg inneholder veldig mye sunt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har hørt at egg inneholder veldig mye sunt! "Egg Et gjennomsnittsegg veier 63 g. Det inneholder nesten alle de næringsstoffene vi trenger, i større eller mindre doser. Egg bruker vi kokt, som speilegg, i omeletter, pannekaker, sauser, majones, kaker og desserter. Egg har lang holdbarhet og kan oppbevares flere måneder i kjøleskap." Henta fra http://www.mat.no/matfakta_raavarebok.aspx?FreeCriteria=egg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg elsker egg! Og kan i perioder spise to eller tre om dagen... Kjøper egg fra frittgående høner, virkelig frittgående altså. De er både ute og inne. Men tror det er i eggplommen fettet finnes, men aner ikke hvor mye? Forsøkte å google, men fant ikke noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 I ett egg er det ca. 73 kalorier, 6 gram fett, 7 gram proteiner og 0,5 gram karbohydrater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg elsker egg! Og kan i perioder spise to eller tre om dagen... Kjøper egg fra frittgående høner, virkelig frittgående altså. De er både ute og inne. Men tror det er i eggplommen fettet finnes, men aner ikke hvor mye? Forsøkte å google, men fant ikke noe... http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1126&a=3858 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 I ett egg er det ca. 73 kalorier, 6 gram fett, 7 gram proteiner og 0,5 gram karbohydrater. Hvor fant du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.