marita.24 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ja,jeg kunne tenkt meg å slutte å røyke,etter 11års røyking.. og nå ser det ut til at jeg får en grunn,har i 14dager blitt kvalm etter røyk.. noen som vet om dette kan være symptom på noe,rart å plutselig bli kvalm av røyk. Gått på p-sprøyte i 3år,snart til for å sette en ny,men ikke hatt noen bivirkninger før,og blir jo kun kvalm etter røyk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnie1365380407 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvor gammel er du? Røykt lenge? Jeg sluttet å røyke da jeg begynnte å kjenne ømhet i brystet etter hver røyk. Det var en kjempemotivator. Er nå seks år siden jeg slutta. For en deilig følelse. Jeg kan anbefale ankupunktur dersom du vil slutte.. Det hjalp meg veldig:) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita.24 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hvor gammel er du? Røykt lenge? Jeg sluttet å røyke da jeg begynnte å kjenne ømhet i brystet etter hver røyk. Det var en kjempemotivator. Er nå seks år siden jeg slutta. For en deilig følelse. Jeg kan anbefale ankupunktur dersom du vil slutte.. Det hjalp meg veldig:) Lykke til! jeg er 24,røyket siden jeg var 13... ble du kvalm etter røyk, eller hadde du bare smerter i brystet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnie1365380407 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 jeg er 24,røyket siden jeg var 13... ble du kvalm etter røyk, eller hadde du bare smerter i brystet? Jeg var uvell etter røyk og følte en slags ømhet i venstre bryst. Ikke direkte kvalm, men veldig uvell. Etter jeg sluttet å røyke så merket jeg hvor "glad" kroppen min ble. En utrolig god følelse! Håper du også klarer å slutte:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.