Gå til innhold

kvalme etter røyk

marita.24

Anbefalte innlegg

ja,jeg kunne tenkt meg å slutte å røyke,etter 11års røyking.. og nå ser det ut til at jeg får en grunn,har i 14dager blitt kvalm etter røyk.. noen som vet om dette kan være symptom på noe,rart å plutselig bli kvalm av røyk. Gått på p-sprøyte i 3år,snart til for å sette en ny,men ikke hatt noen bivirkninger før,og blir jo kun kvalm etter røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sunnie1365380407

Hvor gammel er du? Røykt lenge?

Jeg sluttet å røyke da jeg begynnte å kjenne ømhet i brystet etter hver røyk. Det var en kjempemotivator. Er nå seks år siden jeg slutta. For en deilig følelse.

Jeg kan anbefale ankupunktur dersom du vil slutte.. Det hjalp meg veldig:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? Røykt lenge?

Jeg sluttet å røyke da jeg begynnte å kjenne ømhet i brystet etter hver røyk. Det var en kjempemotivator. Er nå seks år siden jeg slutta. For en deilig følelse.

Jeg kan anbefale ankupunktur dersom du vil slutte.. Det hjalp meg veldig:)

Lykke til!

jeg er 24,røyket siden jeg var 13... ble du kvalm etter røyk, eller hadde du bare smerter i brystet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunnie1365380407

jeg er 24,røyket siden jeg var 13... ble du kvalm etter røyk, eller hadde du bare smerter i brystet?

Jeg var uvell etter røyk og følte en slags ømhet i venstre bryst. Ikke direkte kvalm, men veldig uvell. Etter jeg sluttet å røyke så merket jeg hvor "glad" kroppen min ble. En utrolig god følelse! Håper du også klarer å slutte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...