lllløøølll Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hei.jeg er plaget med kronisk bein hinne betennelse, er det noen måter å bli kvitt betennelsen på?. Har vært plaget i mange år nå, å det jeg har prøvd til nå har ikke fungert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calgary Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har hatt betennelse i beinhinne noen ganger. På lang sikt er det jevnlig trening av muskulaturen i leggen som kan hjelpe. Stå i en trapp med halve fotbladet utenfor trappesteget, og hev kroppen forsiktig opp og ned. Du vil mere at det belaster på sidene av leggen. Når du sitter på møter etc. kan du løfte foten og bevege fotbladet i forskjellige retninger slik at muskulaturen belastes. På kort sikt har jeg god erfaring med betennelsedempende medisin (ibuprofen) over 3-4 dager. Smertene forsvinner i løpet av et døgn og forblir forbausende nok borte. Hvis du har hatt dette lenge, kan arrvev forårsake at betennelse kommer lettere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.