flisa Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 ---- og tar jevnlig te-pauser - kan dere tenke dere noe verre enn å brett klær? -når en egentlig har for lite skapplass og ungene maser om noe hele tiden. *drikker te* 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Brette klær? Helt ukjent. Stappe heter det. Syklus: klær på, klær av, i skittentøykurv, i vaskemaskin, tørke, i kurv, klær på. Skap og skuffer er sjelden i bruk. Det kalles ad hoc metode. 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Brette klær? Helt ukjent. Stappe heter det. Syklus: klær på, klær av, i skittentøykurv, i vaskemaskin, tørke, i kurv, klær på. Skap og skuffer er sjelden i bruk. Det kalles ad hoc metode. Men ikke for 5 personer a gett! De hadde aldri funnet egne sokker, strømpebukser etc. om jeg ikke la det på plass....det hadde blitt krig om morran. 0 Siter
Idéfix Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det må kombineres med tv titting i sofaen! Da er det helt ok. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Men ikke for 5 personer a gett! De hadde aldri funnet egne sokker, strømpebukser etc. om jeg ikke la det på plass....det hadde blitt krig om morran. Flytt for deg sjøl :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er en oppgave jeg utsetter i det lengste. Som oftest blir de bare liggende på vaskerommet etter at de er vasket, og vi plukker rene klær derfra. Kjeeeedelig arbeid! 0 Siter
birdie Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg har nylig skaffet meg masse skapplass, men det hjalp ikke noe på (den manglende) iveren over klesbretteoppgaven, gitt. :/ 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg så et filmklipp om hvordan man bretter en t-skjorte to ganger med et grep. Hvor er det? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg så et filmklipp om hvordan man bretter en t-skjorte to ganger med et grep. Hvor er det? http://www.youtube.com/watch?v=wrkjVC77cbg Her, for eksempel. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=wrkjVC77cbg Her, for eksempel. Takk. Hu kunne fått jobb her. 0 Siter
Gjest tetramax Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jeg så et filmklipp om hvordan man bretter en t-skjorte to ganger med et grep. Hvor er det? *fnis*... Her!: http://www.youtube.com/watch?v=-IrGh4_aRNM 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Jeg så et filmklipp om hvordan man bretter en t-skjorte to ganger med et grep. Hvor er det? Det har jeg sett også 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det er en oppgave jeg utsetter i det lengste. Som oftest blir de bare liggende på vaskerommet etter at de er vasket, og vi plukker rene klær derfra. Kjeeeedelig arbeid! Ja -og vi som har kombinert bad og vaskerom -hender at vi må hive det vi har lagt pent OPPÅ vaskemaskina og trommelen - i kurvstolen på soverommet - og smeller igjen døra -når vi skal ha besøk -og så later jeg som jeg ikke ser det før jeg legger meg. Høres jo ut som jeg lider av noe... 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det må kombineres med tv titting i sofaen! Da er det helt ok. Ja, grynt -jeg står på soverommet og legger hauger med brettet tøy på strykebrettet - for ryggen, og legger i skaper og skuffer når det er fullt- Skulle hatt MP3-spiller -hehe 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Flytt for deg sjøl :-) Det gjorde jeg en gang - da hadde jeg tellekanter i skapet - så jeg vet jeg KAN - men så trist det var a gett! 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Jeg har nylig skaffet meg masse skapplass, men det hjalp ikke noe på (den manglende) iveren over klesbretteoppgaven, gitt. :/ Ikke si sånn da . for jeg trøster meg med at det kommer til å bli orden - bare vi får større hus - hihi 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ja -og vi som har kombinert bad og vaskerom -hender at vi må hive det vi har lagt pent OPPÅ vaskemaskina og trommelen - i kurvstolen på soverommet - og smeller igjen døra -når vi skal ha besøk -og så later jeg som jeg ikke ser det før jeg legger meg. Høres jo ut som jeg lider av noe... Jeg har i så fall den samme sykdommen! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Takk. Hu kunne fått jobb her. Her også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Ja, grynt -jeg står på soverommet og legger hauger med brettet tøy på strykebrettet - for ryggen, og legger i skaper og skuffer når det er fullt- Skulle hatt MP3-spiller -hehe Ta med deg strykebrettet foran tv'n da vel. 0 Siter
nanna Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Klesvask og det som hører til er min favoritt-husarbeidsyssel. Vi sorterer rett i dunker, og når dunken er full går den rett i maskinen. Når maskinen har vasket det rent, tørker jeg det i trommelen som står oppå vaskemaskinen. Når trommelen har tørket det, hiver jeg det i den store kurven som står oppå trommelen. Når kurven begynner å bli full, tar jeg den med inn foran TV-n og bretter mens jeg ser på TV. Da merker jeg jeg nesten ikke at jeg gjør det! Den verste jobben er å bære de ferdige stablene opp og forsøke å få plass i skapene. :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.