Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Har jeg aldri spist. Musehalen? Nei, den ville nok ikke jeg heller spist. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er ikke ekte skinke på dem heller. En slags skinkepudding eller farseprodukt, med luftbobler i. Mye billigere enn skikkelig skinke. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 "Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?" Hæ?? Var det ordentlig avstemning? Jeg trodde den reklamen bare var tull jeg.. *lol* Det var ordentlig, ja! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 "Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?" Hæ?? Var det ordentlig avstemning? Jeg trodde den reklamen bare var tull jeg.. Hehe, nei, den var seriøs. De hadde jo fått inn hundretusener av stemmer. Jeg bidro ikke, altså. Spiser vel toppen to stykker Grandiosa i året. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Musehalen? Nei, den ville nok ikke jeg heller spist. Jeg trodde ikke marsvin var så velsmakende, men det er det. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det er ikke ekte skinke på dem heller. En slags skinkepudding eller farseprodukt, med luftbobler i. Mye billigere enn skikkelig skinke. Så ekte kjøtt i form av musehale kan altså betraktes som en bonus? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Så ekte kjøtt i form av musehale kan altså betraktes som en bonus? Det er vel mest bein i den? Og litt hår på. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Det er vel mest bein i den? Og litt hår på. "At det var en musehale, kunne Mattilsynet raskt bekrefte. Halen var tilnærmet hel, med hår og litt kjøtt." Mest brusk, kanskje? 0 Siter
Zarine Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Det er vel Mikkel Rev som har vore på ferde hos Bakermester Harepus på Stranda. Nam nam... 0 Siter
keinstein Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 "At det var en musehale, kunne Mattilsynet raskt bekrefte. Halen var tilnærmet hel, med hår og litt kjøtt." Mest brusk, kanskje? Spørs hvordan markedet er, hvis det er mye etterspurt som råvare, kan kvaliteten bli dårlig. 0 Siter
tula Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Grandiosa liker jeg ikke. Og nå kommer jeg iallefall ikke til å prøve flere ganger. Pga. allergier lager jeg nesten all mat selv. Så i kveld blir det hjemmelaget pizza _uten_ musehale;) 0 Siter
Tottlå Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Æsj..... jeg har en grandis i kjøleskapet som jeg skal ha i kveld.....pokker! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Æsj..... jeg har en grandis i kjøleskapet som jeg skal ha i kveld.....pokker! Du får ta et raskt overblikk og luke ut eventuelle fremmedlegemer Men neida, spis grandisen, du. Sjansene er ikke store for at det skjer to ganger 0 Siter
Gjest Topprun Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Æsj..... jeg har en grandis i kjøleskapet som jeg skal ha i kveld.....pokker! Pakk den ut av esken og se om resten av musen ligger der ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Hvor i alle verden er resten av musa hen? jeg bare lurer, håper ikke jeg finner beina på min grandis ugh. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Hvor i alle verden er resten av musa hen? jeg bare lurer, håper ikke jeg finner beina på min grandis ugh. Jeg tror jeg skal drøye grandiosakjøp med noen uker i alle fall, så jeg er sikker på at alle pizzaene med den lille krabaten på er ute av sirkulasjon Jeg kjøper veldig sjelden grandiosa, men gjorde det her i forrige uke, så jeg tror jeg skal kunne klare meg en liten stund enda 0 Siter
EllaJo Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Spiser svært sjeldent grandiosa, og det der gjorde ikke lysten større akkurat.... Hjemmelaget smaker aller best 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.