Gå til innhold

Hvem har lyst på grandis? :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Enn når de hadde avstemning om de skulle beholde Grandiosa med kjøttdeig og løk eller peperoni?"

Hæ?? Var det ordentlig avstemning? Jeg trodde den reklamen bare var tull jeg..

Hehe, nei, den var seriøs. De hadde jo fått inn hundretusener av stemmer. Jeg bidro ikke, altså. Spiser vel toppen to stykker Grandiosa i året.

Annonse

Annonse

Caloni Makaroni

Æsj..... jeg har en grandis i kjøleskapet som jeg skal ha i kveld.....pokker!

Du får ta et raskt overblikk og luke ut eventuelle fremmedlegemer ;)

Men neida, spis grandisen, du. Sjansene er ikke store for at det skjer to ganger ;)

Caloni Makaroni

Hvor i alle verden er resten av musa hen? jeg bare lurer, håper ikke jeg finner beina på min grandis ugh.

Jeg tror jeg skal drøye grandiosakjøp med noen uker i alle fall, så jeg er sikker på at alle pizzaene med den lille krabaten på er ute av sirkulasjon ;)

Jeg kjøper veldig sjelden grandiosa, men gjorde det her i forrige uke, så jeg tror jeg skal kunne klare meg en liten stund enda ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...