Sad_boy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg er en gutt på 20 år. Penisen min er for liten, veldig slappet, veldig krympet, veldig svak og har kviser på den. Sæden er tynn, klarer ikke å holde ut lenge. Jeg har begynt å runke for tre årsiden, pleide å runke opptil 3 ganger om dagen. Men er idag veldig lei for det jeg pleide å gjøre. Og nå tørr ikke å snakke med jente engang. Er det noe som helst mulighet til at jeg kan få ordnet disse problemene jeg har skrevet? Jeg er veldig villig til å gjøre hva som helst men jeg vil få ordnet det, for eksempel om dere kan anbefale meg å spise noe spesiell eller noen medisiner eller bør jeg kontakte fast legen min?. Vær så snill hjelp meg. ([email protected]) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 "Penisen min er for liten, veldig slappet, veldig krympet, veldig svak" Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med det. Uerigerte peniser kan være svært små, slappe, skrumpet og svake? Men dette har da ingen ting å si i forhold til hvordan den er som erigert, og det er jo når den er erigert den skal brukes. "har kviser på den" Kviser er et problem for mange, både her og der. Kan du få sjekket ut noe kvisemiddel som du også kan bruke der? Luftig undertøy, god vask, lufttørk når du kan. Behandle dette stedet som ellers på kroppen når man er plaget med kviser. "Sæden er tynn" Nå er det slik at seden kan være slik og sånn, det er ikke unormalt å ha litt tynn sed, akkurat som det ikke er unormal å ha noe tykkere. Du er en av de som har noe tynnere og det er ingen grunn til å kalle det sykdom eller unormalt. "klarer ikke å holde ut lenge" Det kalles "for tidlig utløsning" Dussinvis av, kanskje spesiellt yngre gutter har dette "problemet" her. Det har noe med mangel på kontroll å gjøre. Det er mye du kan gjøre for å holde lenger under samleie. Du kan runke en gang først, da holder en del lenger før de kommer gang nr. to. Du kan også trene på å holde lengre selv, enkleste er vel å gjøre dette når du runker, ikke la følelsene ta overhånd, stopp opp og tren på å få kontroll over tidspunktet på orgasmen. Prøver du søkfunksjonen på siden her så er det skrevet masse om akkurat dette. "Jeg har begynt å runke for tre årsiden, pleide å runke opptil 3 ganger om dagen. Men er idag veldig lei for det jeg pleide å gjøre" Skjønner ikke hvorfor du skal være lei deg for det! Å runke er da sunt, man blir i godt humør, man høyner sexuallysten sin. Ikke noe negativt i dette med mindre det blir så intenst at det går utover ens daglige liv og sysler. Problemet for mange er vel at når en runke så bruker man så kort til så man øver opp å komme på kort tid. Det hadde vært bedre om folk fra første stund trente seg opp til å nyte runken over tid, da hadde kanskje noen av tilfellen "for tidlig utløsning" kansje vært unngått. Men runke er sundt, du har ingen grunn til å angre på det. Ingen skade skjedd what so ever. "Og nå tørr ikke å snakke med jente engang" Det er jo synd da. Du må skjønne at mye av dine problemer ligger inni deg og synes ikke utenpå, så det å trekke seg bort fra andre lager bare mer problemer for deg. Jeg tror du kan få orden på de fleste av problemene dine. Har du mye kviser så kontakt fastlegen for å få middel mot dette. Tidlig utløsning må du trene på selv, evnt. etterhvert med hjelp av en partner du stoler på og har det godt sammen med. Psyken din bør du jobbe med selv til å begynne med. Fortell deg selv at problemene du har ikke er så store som de kan virke for deg. Mye av det kan gjøres noe med, og du ser mest trolig helt ut og er som de fleste andre i din alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.