Gå til innhold

streptokokkinfeksjon

Gjest meandme

Anbefalte innlegg

Samboeren min har streptokokkinfeksjon i halsen, fikk penicillin i går etter å ha vært skikkelig syk siden torsdag.

Nå har jeg begynt å få skikkelig vondt i halsen spes i venstre mandel... tror dere jeg har blitt smitta eller?

Vi har var bortreist før han ble skikkelig syk og jeg hadde glemt tannbørste så lånte hans et par ganger-- Selfølgelig :(

Smitter streptokokker lett??

Eksamen i mårra og masse skolearbeid resten av uka så er naturlig nok litt bekymra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig smittsomt, desverrre...kom deg til legen og få tatt en streptest.. dette gjør de på laben, uten at du trenger time. Er denne positiv, kommer du inn til legen og får penicillin, er min erfaring.

God bedring til begge to-håper du finner en ordning ang eksamen hvis du blir syk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...