snuppsi_26 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg blir gal av meg selv. Leste boka endelig ikkerøyker for flere år siden og sluttet da å røyke. Var røykfri i over 1år,begynte å festrøyke(idiotiske meg) og nå røyker jeg da igjen!! Uffa læll altså! Vet det gikk greit å slutte sist men nå har jeg virkelig problemer! Gode råd på veien hadde vært snilt,gi meg styrke!! Har en røykfri kjæreste som maser og maser og! Maser!! men så provoserende,nesten så jeg røyker på trass når han begynner! (noen som kjenner seg igjen?) Men seriøst,jeg ønsker virkelig å slutte,jeg har astma og det burde være grunn nok! hjelp! Vil være lykkelig,røykfri og en kjæreste som ikke lukter askebeger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000takk Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Etter 18 år med ca. 35 om dagen fikk jeg resept på Zyban. Det er dyrt, men fungerer helt suverent. Har vært røykfri i 4 år nå, og det helt problemfritt Gikk forresten på flere typer astma medisin før røykslutt, nå har jeg sluttet med det også. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppsi_26 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Etter 18 år med ca. 35 om dagen fikk jeg resept på Zyban. Det er dyrt, men fungerer helt suverent. Har vært røykfri i 4 år nå, og det helt problemfritt Gikk forresten på flere typer astma medisin før røykslutt, nå har jeg sluttet med det også. Lykke til takk for svar! har sett på zyban men vil prøve å slutte med min egen viljestyrke Skjønner at mange prøver zyban! jeg var nesten foruten medisiner da jeg sluttet tidligere selv så vet at det er det gunstigste jeg kan gjøre. Får forresten mange gode råd fra røyketelefonen,anbefales 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest se link over Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det er derfor du ikke skal ta den festrøyken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surplus Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 takk for svar! har sett på zyban men vil prøve å slutte med min egen viljestyrke Skjønner at mange prøver zyban! jeg var nesten foruten medisiner da jeg sluttet tidligere selv så vet at det er det gunstigste jeg kan gjøre. Får forresten mange gode råd fra røyketelefonen,anbefales Hei, viljestyrke er vel og bra, men det viktigste er vel følelsen av "Å slippe fri" i stede for "Å miste noe" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.