Gå til innhold

men for svarte!

snuppsi_26

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal av meg selv. Leste boka endelig ikkerøyker for flere år siden og sluttet da å røyke. Var røykfri i over 1år,begynte å festrøyke(idiotiske meg) og nå røyker jeg da igjen!! Uffa læll altså! Vet det gikk greit å slutte sist men nå har jeg virkelig problemer! Gode råd på veien hadde vært snilt,gi meg styrke!! Har en røykfri kjæreste som maser og maser og! Maser!! men så provoserende,nesten så jeg røyker på trass når han begynner! (noen som kjenner seg igjen?) Men seriøst,jeg ønsker virkelig å slutte,jeg har astma og det burde være grunn nok! hjelp! Vil være lykkelig,røykfri og en kjæreste som ikke lukter askebeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter 18 år med ca. 35 om dagen fikk jeg resept på Zyban. Det er dyrt, men fungerer helt suverent. Har vært røykfri i 4 år nå, og det helt problemfritt :) Gikk forresten på flere typer astma medisin før røykslutt, nå har jeg sluttet med det også. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 18 år med ca. 35 om dagen fikk jeg resept på Zyban. Det er dyrt, men fungerer helt suverent. Har vært røykfri i 4 år nå, og det helt problemfritt :) Gikk forresten på flere typer astma medisin før røykslutt, nå har jeg sluttet med det også. Lykke til

takk for svar! har sett på zyban men vil prøve å slutte med min egen viljestyrke :) Skjønner at mange prøver zyban! jeg var nesten foruten medisiner da jeg sluttet tidligere selv så vet at det er det gunstigste jeg kan gjøre. Får forresten mange gode råd fra røyketelefonen,anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

takk for svar! har sett på zyban men vil prøve å slutte med min egen viljestyrke :) Skjønner at mange prøver zyban! jeg var nesten foruten medisiner da jeg sluttet tidligere selv så vet at det er det gunstigste jeg kan gjøre. Får forresten mange gode råd fra røyketelefonen,anbefales :)

Hei, viljestyrke er vel og bra, men det viktigste er vel følelsen av "Å slippe fri" i stede for "Å miste noe" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...