walla Skrevet 23. april 2001 Del Skrevet 23. april 2001 Hei Når jeg får ereksjon, bøyer penis seg ca 45 grader til den ene siden. Fordi jeg er litt sjenert, og ganske flau over detta, har jeg ikke fortalt det til noen. men det går jo ikke akkurat over av seg selv, så jeg har bestemt meg for å gjøre noe med det. Jeg ekke så keen på å gå til legen på det lille stedet jeg bor. Så hvem bør jeg kontakte? Hvordan foregår en slik undersøkelse, og hvor lang tid tar det? Må man ligge på en benk med beina i sånne "bøyler" under undersøkelsen? hvordan behandling bruker man eventuelt? finnes det alternativer til kirurgi? mange spørsmål... på forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 Dette blir ikke bra av seg selv. Du er ikke alene om dette. Det skyldes at veggen i svamplegemenet er mer elastisk på den ene siden enn på den andre siden. Erfaringen sier at dersom krumningen er mer enn 30-40 grader, kan samleie bli vanskelig eller smertefullt - for den ene eller andre - og at man da bør opereres. Det er en urolog som gjør operasjonen, men du trenger en henvisning fra legen din - dersom du ikke skal gå til en som arbeider utenfor sykehus. Det beste er om du kan ta et bilde som viser hvordan den er når du har ereksjon. Det greieste er om du har et polaroid kamera eller et digitalt kamera så du slipper å ordne med fremkalling av et så pass privat bilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.