Gå til innhold

Pulsøkning ved Reductil

ariadne

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 41 år gammel dame som benytter Reductil for å gå ned i vekt. Jeg er 1.67 høy, og hadde en startvekt på 86 kg, jeg er nå etter nesten 6 uker nede på 78 kg. Jeg synes dette middelet fungerer svært bra for meg. Jeg har forsøkt å gå ned i vekt ved hjelp av andre metoder, men har ikke lyktes, sannsynligvis på grunn av mange stressfaktorer i hverdagen som fører til at jeg demper uro med mat. Denne trangen er borte med dette medikamentet.

Jeg har kjøpt tabelettene fra lillepille.com, og følges derfor ikke opp av lege. Jeg hadde en BMI på over 30, så jeg ville vel egentlig kunne fått dem fra legen. Jeg har tatt blodtrykk og puls ca annenhver uke, totalt 5 ganger. Her er verdiene: 128/81, 130/82, 112/73,121/81 og 112/75. Verdiene på puls: 58, 63, 62, 72, 75.

Pulsen har altså steget med mer enn 10 slag/minutt. Bør jeg avslutte behandlingen?

Jeg har normalt sett svært lav puls, selvsagt avhengig av hvilken form jeg er i. Som eksempel har man ved operative inngrep skrudd av alarmer under operasjon og etterpå på oppvåkingen pga at alarmene går hele tiden.

Jeg har ellers alltid vært frisk og har ingen plager. Jeg føler meg fin, men har en følelse av at kroppen går på et noe "høyere gir" enn vanlig. Jeg vil gjerne fortsette behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...